SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRIMERJAVA POSLUŠANOSTI KOMERCIALNIH RADIJSKIH POSTAJ
Sandra Auer, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo proučevali poslušanost radijskih postaj. V teoretičnem delu diplomskega dela smo najprej predstavili delovanje radia, njegove specifike ter dejavnike, ki ga zaznamujejo. V praktičnem delu naloge smo primerjali dve komercialni radijski postaji. S pomočjo ankete, ki smo jo izvedli med poslušalci, smo poleg osebnih prefernc poslušalcev, ugotavljali tudi prednosti in pomanjkljivosti obeh radijskih postaj. Ugotovili smo, da je glavna prednost komercialne radihjske postaje Radia CITY, kvaliteta lastno proizvedenega programa, med tem ko je glavna prednost komercialne radijske postaje Radia NET FM tip popularne glasbe, ki je komercialna radijska postaja Radio CITY ne predvaja.
Keywords: radijska postaja, poslušanost radia, dejavniki poslušanosti
Published: 09.09.2016; Views: 1580; Downloads: 215
.pdf Full text (1,35 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica