| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ANALIZA SPREMEMBE CEN MEDICINSKIH PRIPOMOČKOV VELEPRODAJNEGA TRGOVCA
Sandi Tkalec, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Trgovsko podjetje se ukvarja z veleprodajo medicinsko-tehničnih pripomočkov enega izmed največjih proizvajalcev v Evropi. Njegova velika težava je spreminjanje cen na določenih segmentih, ki pogosto ni premišljeno in analizirano. Primerjali smo razlike in podobnosti med domačim in tujim trgom. Segmentiranje trga in ugotavljanje odzivnosti kupcev na spremembo cen bosta pripomogli k bolj poučenemu procesu odločanja. Raziskava bi bila v pomoč podjetju pri izoblikovanju strateškega in taktičnega načrta trženja. V zadnjem delu smo spremljali spremembe cen določenih izdelkov podjetja v zadnjih petih letih. Ugotovili smo, da spremembe cen medicinskih pripomočkov vplivajo na prodajo ne glede na tržni segment. Intenzivnosti odzivnosti prodaje pa ne moremo pripisati zgolj spremembam cen, saj lahko na to vpliva ogromno drugih neposrednih in posrednih dejavnikov, ki so pogosto tudi necenovni. Tako trditev, da spremembe veleprodajne cene medicinskih pripomočkov, ki so vezani na naročilnice ZZZS, manj vplivajo na veleprodajo medicinskih pripomočkov kot pripomočkov, ki nimajo povezave z naročilnicami, lahko ovržemo.
Keywords: karakteristike trga medicinskih pripomočkov, trgovsko podjetje, medicinski pripomočki, cenovna elastičnost, cena
Published: 04.10.2016; Views: 364; Downloads: 77
.pdf Full text (1,30 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica