2.
LUTKE IZ MOOSGUMIJA V OKVIRU PROJEKTNEGA UČNEGA DELASabina Povhe, 2009, undergraduate thesis
Abstract: Lutka zna povedati marsikaj, včasih tudi kaj takega, česar ljudje ne znamo, nas prevzame in kaj kmalu se vanjo vživimo. Za svojo diplomsko delo sem izbrala izdelavo lutke in igro z njo, kajti lutka je tista, s katero se da razsvetliti marsikateri žalosten obraz.V diplomskem delu sem se lotila lutke v okviru projektnega učnega dela ravno zaradi velikega pomena lutke kot motivacijskega sredstva in vživljanja vanjo.
Teoretični del zajema razvojne značilnosti otrok od sedmega do enajstega leta starosti, pomen in oblike iger za otrokov razvoj, vrste lutk ter sceno in odrski prostor. V tem delu je opisano tudi projektno učno delo, njegove posebnosti, izvedba in etape.
V empiričnem delu je opravljena raziskava, ki vsebuje rezultate obdelave podatkov z interpretacijami, sklepne misli in predloge za prakso.
Iz celotnega poteka izvedbe projektne naloge lahko poudarim, da je bilo delo pravilno načrtovano, izvajano v skladu z metodo triagulacije, pridobljeni rezultati pa korektno odsevajo moč in smelost praktičnega dela, ki je še posebej prikazano v fotozapisu. Hipoteze so bile potrjene in s tem dana možnost za izvajanje takšnega načina v praksi.
Projektnega učnega dela si učenci močno želijo, saj se v njem lahko samostojno izražajo, ustvarjajo, razvijajo in rastejo, kot si želijo. Z njim se učenci navajajo na skupinsko delo. Ta način oziroma strategija dela naj ne bo le želja, ampak naj postane vsakdanja praksa.
Keywords: lutke, projektno učno delo, moosgumi, motivacija, izdelek, projekt.
Published in DKUM: 06.10.2009; Views: 3930; Downloads: 562
Full text (2,59 MB)