| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Čustvena inteligenca in okoljska zavest zaposlenih
Saša Pipan, 2019, master's thesis

Abstract: V sodobnem, hitrem tempu življenja vse bolj izgubljamo nit z našim naravnim okoljem in manj cenimo medsebojne odnose. Posledična ekološka kriza prinaša vse več čustvenih težav, ki se negativno odražajo tudi v delovnem okolju. V pričujoči magistrski nalogi raziskujemo povezavo med čustveno inteligenco in okoljsko zavestjo in iščemo rešitve za opisani problem. Poudarek magistrske naloge je na povezavi čustvene inteligence in okoljske zavesti zaposlenih ter njuni razliki med vodstvenim in nevodstvenim kadrom. V teoretičnem delu predstavimo pojem čutvene inteligence, njen vpliv na poslovno uspešnost in delovanje podjetja ter kako se jo meri in razvija. Nadalje razložimo okoljsko zavest, delovanje ekološkega managementa, varstvo okolja kot podjetniški cilj, vlogo in pomen sistemov za varovanje okolja ter cilje in vidike okolja, na katere lahko vplivajo podjetja. Rezultati raziskovalnega dela prikazujejo čustveno inteligenco in okoljsko zavest zaposlenih glede na njihov spol, starost, izobrazbo, delovne izkušnje in vodstveno, oziroma nevodstveno funkcijo. Podrobneje smo analizirali povezavo med čustveno inteligenco in okoljsko zavestjo ter preučili njun vpliv na uspešnost organizacije.
Keywords: čustvena inteligenca, okoljska zavest, zaposleni, delovno okolje
Published: 15.10.2019; Views: 354; Downloads: 73
.pdf Full text (1,12 MB)

2.
PERCEPCIJA RAZLIČNIH CILJNIH SKUPIN O POMENU EKO ŠOLE KOT STILU ŽIVLJENJA
Saša Pipan, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: Razvoj znanosti in tehnološki napredek, ki ga trenutno dosega človeštvo, je velikega pomena, nič manj pomembno pa ni to, kakšen odnos imamo do narave na vseh področjih našega življenja. Pomembno je, kako skrbimo za okolje, v katerem živimo, in kakšnega bomo zapustili našim zanamcem. Rek pravi, da so otroci naše bogastvo in zato moramo z vso možno vnemo in odgovornostjo paziti na to, kaj jim bomo zapustili. Da bi lahko to uresničili, pa moramo že mlade vzgajati v smeri okoljevarstva na vseh področjih, kjer človek deluje. Potrebno je torej razmisliti in raziskati, na kakšne načine, kje in kdaj mladim približati okolju prijazno ravnanje in jih seznaniti z njim. Najlažje in najbolj učinkovito je to v procesu vzgoje in izobraževanja: da jim že v otroštvu predstavimo, kako se je potrebno vesti, da ne škodujemo sebi, drugim in okolju, v katerem živimo. V teoretičnem delu te diplomske naloge so opisani pomen izobraževanja, šolski sistem v Sloveniji in različne ciljne skupine mednarodnega programa Ekošola. Temu sledi opis vpletanja ekologije v delovanje podjetij s pomočjo ekološkega managementa, kaj prinaša program Ekošola in kako deluje. Za zadnji del teoretičnega dela pa smo se odločili predstaviti marketing in vpletenost marketinga z ekologijo ter samo blagovno znamko Ekošola. K temu smo dodali še, kaj je mladim pomembno, kakšne so njihove vrednote in kaj najhitreje opazijo. S pomočjo marketinga lahko to izkoristimo in jim približamo okolju prijazno ravnanje preko programa Ekošola. Praktični del diplomske naloge smo izvedli z raziskovanjem. Naredili smo raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika na dveh eko fakultetah. Študente smo povprašali, kakšne so njihove navade in vrednote, kakšno je njihovo mnenje o okoljevarstvu, ali se zavedajo pomembnosti varovanja okolja, ali ločujejo odpadke, kakšno je njihovo mnenje o programu Ekošola itd. Cilj raziskave je bil ugotoviti, kakšne so ustrezne spodbude fakultet za pridružitev k mednarodnemu programu Ekošola, kakšno je ustrezno ravnanje programa Ekošola s ciljno skupino študentov, kako se razlikuje v primerjavi z ostalimi ciljnimi skupinami in predstaviti pomen blagovne znamke mednarodnega programa Ekošola ter pomen širitve tega programa za podjetja.
Keywords: izobraževanje, ekologija, promocija, mladi.
Published: 21.09.2015; Views: 415; Downloads: 72
.pdf Full text (1,71 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica