| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 12
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
INFORMATIZACIJA PROCESA OBRAVNAVE PACIENTA V PRIMARNEM ZDRAVSTVU
Simon Torkar, 2010, master's thesis

Abstract: V zadnji letih je opazen hiter razvoj zdravstvenih informacijskih sistemov (ZIS), ki zajemajo in zbirajo vedno več podatkov. Zdravstveni informacijski sistemi postajajo vedno bolj zapleteni in zbirajo vedno več podatkov. Te zbirke podatkov izkoriščajo zdravniki in ostalo zdravstveno osebje z namenom, izboljšati zdravje ali zdravljenje pacienta. Na eni strani imamo »čiste« zdravstvene podatke, ki se tičejo samega zdravljenja, na drugi strani pa imamo podatke, ki se tičejo poslovanja. Pri zdravljenju pacientov pa v informacijskih sistemih obstaja šibki člen — zdravstveni podatki ne služijo kot vir na podlagi katerega se izvajajo računalniško podprti odločitveni procesi. Ti podatki se zabeležijo v informacijski sistem ob pacientovem obisku pri zdravniku. Pri vsakem obisku se zabeleži več vrst podatkov: • zdravstvene podatke, ki jih lahko ločimo na strokovne, medicinske, …, • administrativne podatke, • obračunske podatke. Osrednji prispevek v magistrskem delu predstavlja model posodobljenega načina obravnave pacienta v primarnem zdravstvu. Cilj magistrske naloge predstavlja razvit model sodobnega informacijskega sistema za podporo procesom v primarnem zdravstvu. Sistem ni samo tehnološka nadgradnja obstoječe rešitve, ampak s seboj prinaša tudi številne druge nefunkcionalne prednosti pred obstoječo rešitvijo. Teoretični del magistrskega dela je namenjen analizi procesov v primarnem zdravstvu in pregledu subjektov v zdravstvu. Za izboljšanje procesa zdravljena je bila opravljena analiza delovnih postopkov, s pomočjo katere so bile postavljene funkcionalne zahteve. V nadaljevanju so predstavljeni standardi, ki se uporabljajo in orodja za modeliranje. Poglavje se zaključi z definicijo procesnega stroja. Sledi predlagani model računalniško podprtega procesa obravnave. Najprej predstavimo model iz dveh različnih vidikov, zahteve za uporabniško aplikacijo - tehnični in vsebinski pogled. Poseben poudarek je na podatkovnem modelu in grafičnem vmesniku. V zaključku je podana ocena modela in izvedena je SWOT analiza. Ugotovitev je, da je možna informacijska rešitev, kjer se bo upoštevala procesna obdelava pacienta.
Keywords: KLJUČNE BESEDE; zdravstveni informacijski sistemi, obravnava, pacient, zdravstveno stanje, podatki.
Published: 03.01.2011; Views: 4539; Downloads: 726
.pdf Full text (1022,98 KB)

3.
4.
5.
6.
ZADOVOLJSTVO ŠTUDENTOV - PRIMERJAVA DVEH FAKULTET
Sandra Torkar, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Namen raziskave je ugotoviti, kako so študentje zadovoljni s študijem, z organizacijsko klimo, odnosi s profesorji in učnim načrtom. Predmet raziskovanja je primerjava zadovoljstva med študenti Fakultete za organizacijske vede (FOV) in Fakultete za šport (FŠ). Raziskava je kvantitativna in izvedena s pomočjo anketnega vprašalnika. Z raziskavo sem ugotavljala kakšno je zadovoljstvo študentov s komunikacijo med študenti in profesorji; kakšno je zadovoljstvo študentov z organizacijo študija; z ocenjevanjem in izvajanjem izpitov ter vaj; kako študentje ocenjujejo študijsko okolje in kako so z njim zadovoljni, kako študentje ocenjujejo e-podporo v okviru študija? Rezultate obeh fakultet sem primerjala. Rezultati raziskave so tako pokazali, da je zadovoljstvo s komunikacijo med študenti in profesorji, zadovoljstvo z organizacijo študija in zadovoljstvo s študijskim okoljem obeh fakultet precej podobno; glede zadovoljstva z ocenjevanjem in izvajanjem izpitov ter vaj in glede e-podpore so se med študenti pokazale manjše razlike. Rezultati raziskave torej kažejo, da med študenti obeh fakultet ni večjih razlik glede zadovoljstva z omenjenimi postavkami. Izpostaviti je moč le nekatere manjše razlike, ki so v nalogi predstavljena. Naloga vsebuje tudi predloge za izboljšanje organizacije in razmer študija na osnovi dobljenih rezultatov. Z upoštevanjem navedenih predlogov bi fakultete izboljšale organizacijo študija in s tem razmere za študij ter posledično dosegle višjo motiviranost študentov. Logična posledica slednje pa so boljši študijski rezultati in s tem večja kakovost prihodnjih izobražencev.
Keywords: Motivacija, študentje, fakulteta, zadovoljstvo.
Published: 13.05.2013; Views: 1787; Downloads: 255
.pdf Full text (639,15 KB)

7.
Analiza zadovoljstva s policijskim delom v občini Koper : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varstvoslovje
Darja Torkar, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo ugotavljali stopnjo zadovoljstva prebivalcev Občine Koper z delom policistov Policijske postaje Koper. S pomočjo anketnega vprašalnika smo ugotavljali, kako prebivalci Občine Koper ocenjujejo delo policistov Policijske postaje Koper. V prvem delu diplomske naloge (teoretičnem delu) smo uporabili splošne teoretične metode, predvsem deskriptivno metodo, s katero smo preučevali tematiko zadovoljstva s policijskim delom na ravni opisovanja dejstev, odnosov, procesov. Predstavili smo naloge in cilje policije v občini, na splošno policijsko organizacijo ter policijsko delo v skupnosti. Pri pisanju naloge smo uporabili primarne in sekundarne vire. V drugem delu diplomske naloge (raziskovalni del) pa smo uporabili raziskovalne (anketni vprašalnik) in razlagalne metode (katere smo uporabili pri pojasnitvi tistega, kar smo dognali pri raziskovanju). Rezultati raziskave so pokazali, da se prebivalci Občine Koper počutijo varne v svojem bivalnem okolju. Ugotovljeno pa je bilo, da prebivalci niso pripravljeni sodelovati s policisti Policijske postaje Koper, prav tako slabo ocenjujejo stopnjo zadovoljstva z obveščanjem javnosti s strani policije. Občani tudi delo policistov ocenjujejo kot slabo, saj menijo, da ne obravnavajo vseh oseb nepristransko, tudi delo Policijske postaje Koper so ocenili kot slabo. S srednjo vrednostjo so ocenili način patruljiranja v Občini Koper, prebivalci menijo, da policisti v nezadostni meri opravljajo službo peš. Občani so z vidnostjo policistov v Občini Koper dokaj zadovoljni, saj menijo, da vidnost policistov na terenu učinkuje preventivno in zmanjšuje kršitve, prav tako pa vzpodbuja ljudi k skrbi za varnost. Prebivalci so pri interpersonalnih kompetencah policistov ocenili kot najboljše policistovo samozavest, kot najslabše pa njihovo pravičnost in tolerantnost.
Keywords: policija, policijsko delo, policijsko delo v skupnosti, občani, zadovoljstvo, vprašalniki, diplomske naloge
Published: 27.05.2013; Views: 1011; Downloads: 122
.pdf Full text (478,50 KB)

8.
UČINKOVITOST IZOBRAŽEVANJA NA FAKULTETI ZA ORGANIZACIJSKE VEDE SKOZI OČI DIPLOMIRANCA
Anita Torkar, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je opisana učinkovitost terciarnega izobraževanja v Sloveniji, nato pa izdelana raziskava na primeru učinkovitosti izobraževanja na Fakulteti za organizacijske vede. V raziskavi je sodelovalo 60 diplomantov Fakultete za organizacijske vede, ki so svoj dodiplomski študij zaključili po bolonjski stopnji. Raziskovali smo, kakšno je splošno zadovoljstvo študentov oziroma diplomantov s celotnim potekom izobraževanja, s samo učno snovjo, ki so jo obravnavali tekom študija, s predavanji in načinom podajanja snovi, ter z materiali, ki so jim bili dostopni med študijem na tej fakulteti. Poleg zadovoljstva smo od diplomantov želeli izvedeti, kaj bi oni sami spremenili, da bi bil študij še učinkovitejši in s tem diplomanti konkurenčnejši na trgu dela. Vprašali pa smo jih tudi, kakšen je sedaj njihov status, saj smo želeli izvedeti, koliko izmed njih je že zaposlenih in na katerem delovnem mestu so se znašli z dano izobrazbo, koliko je nezaposlenih in koliko jih ima še vedno status študenta. Zanimal nas je tudi njihov odnos do bega možganov, ki je v tem času vse bolj aktualna problematika slovenskega trga dela, saj vse več kadra odhaja iskati zaposlitev v tujino.
Keywords: - učinkovitost izobraževanja - terciarno izobraževanje - trg dela - beg možganov
Published: 17.09.2013; Views: 1052; Downloads: 112
.pdf Full text (1,61 MB)

9.
OGRODJE ZA NAPOVEDOVANJE NAPAK PROGRAMSKE OPREME V AGILNIH OKOLJIH
Danijel Radjenović, 2013, doctoral dissertation

Abstract: Metrike programske opreme so uporabljene v modelih za napovedovanje napak programske opreme. Model določi dele izvorne kode, ki vsebujejo napake in jih je potrebno pregledati. S tem usmerja proces zagotavljanja kakovosti programske opreme. Z identifikacijo napak se izboljša kakovost programske opreme, z določanjem njihove lokacije pa se znižajo stroški testiranja. Metode razvoja programske opreme se počasi oddaljujejo od tradicionalnega modela slapu (Waterfall) k bolj agilnim pristopom (Scrum, XP), s tem pa se spreminja tudi način testiranja programske opreme. V agilnih okoljih si ne moremo privoščiti, da bi izvedli testiranje celotnega sistema za vsako različico programske opreme, zato testiramo le dele, ki jih je napovedovalni model določil za nepravilne. Glavni namen je bil razviti učinkovit model za napovedovanje napak programske opreme v agilnih okoljih. Da smo model razvili, smo opravili sistematični pregled literature, analizirali produktne in procesne metrike ter ocenili klasifikacijske tehnike. Dobljeni model smo ovrednotili v industrijskem okolju. Model, ki vsebuje zgolj štiri procesne metrike, se je izkazal za uspešnega v industrijskem okolju, saj je odkril več kot polovico vseh napak (popolnost > 0,5) in ni vseboval enkrat več lažno pozitivnih napovedi (pravilnost > 0,33). Zaradi visoke multikolinearnosti metrik je bil uspešnejši od polnega modela, ki vsebuje 80 metrik. Procesne metrike so bile uspešne pri napovedovanju napak, medtem ko produktne metrike niso bile. Napake v agilnih okoljih so najbolj pogojene s starostjo in velikostjo sprememb programske opreme, pri čemer imajo nedavne in velike spremembe večjo verjetnost, da vsebujejo napake.
Keywords: metrike programske opreme, napovedovanje napak, napovedovalni modeli, zagotavljanje kakovosti, testiranje, kakovost programske opreme
Published: 15.11.2013; Views: 1428; Downloads: 176
.pdf Full text (2,73 MB)

10.
OPTIMIZACIJA POTI PRODAJNEGA PREDSTAVNIKA Z MOBILNO APLIKACIJO
Rok Torkar, 2014, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo merili dolžino poti, ki dnevno nastane pri opravljanju dela prodajnega zastopnika. Zanimalo nas je, koliko lahko prihranimo pri skrajšanju dolžine dnevnih poti s pomočjo javno dostopnih mobilnih aplikacij za optimiziranje poti. Ker smo imeli že točne podatke o dolžinah poti za pretekle mesece, smo se osredotočili na izbiro najbolj praktične mobilne aplikacije. Izbirali smo med petimi aplikacijami, vse smo kratkotrajno testirali, s pomočjo odločitvenega programa DEXi pa izbrali nam najbolj uporabno. Izbrano aplikacijo smo testirali en mesec,v tem času smo opravljali vožnjo po optimiziranih poteh, predlaganih s strani aplikacije. Hkrati smo dolžine poti merili in jih primerjali z dolžinami pred uporabo aplikacije. V teoretičnem delu smo opisali osnove tržnega komuniciranja, ki zajema velik del posla prodajnega zastopnika, se dotaknili logistike in optimiziranja poti, na kratko opisali mobilne naprave in večkriterijsko odločanje.
Keywords: • komunikacija • mobilne naprave • optimizacija poti • mobilne aplikacije • odločanje
Published: 28.01.2015; Views: 836; Downloads: 60
.pdf Full text (2,29 MB)

Search done in 0.28 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica