| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH V PODJETJU PREMOGOVNIK VELENJE, D.D.
Tanja Penšek, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo teoretično predstavili motiviranje zaposlenih in zadovoljstvo zaposlenih pri delu. Vse to pa smo predstavili tudi na praktičnem primeru, in sicer, v podjetju Premogovnik Velenje, d.d.. Podjetja se čedalje bolj zavedajo, da je za uspešnost podjetja pomembno zagotavljanje motiviranja in zadovoljstva pri delu. Ker vplivata na produktivnost, je ena od managerjevih nalog, da ustrezno motivira zaposlene in se trudi, da so zaposleni zadovoljni na delovnem mestu. Ko so zaposleni zadovoljni so v delo pripravljeni vložiti več truda, sposobnosti ter znanja in s tem vplivajo na uspešnost podjetja. Pripraviti zaposlene do tega, da delajo po svojih najboljših močeh pomeni, da moramo ustvariti prave delovne pogoje, obenem pa mora delo zanje predstavljati vir zadovoljstva oziroma nekaj, kar je po njihovem mnenju vredno truda (Keenan 1996, 22). Da nam to uspe, pa moramo vedeti, kako je treba delo načrtovati, da zaposlenim omogočimo čim večje zadovoljstvo pri delu.
Keywords: motivacija, motivacijski dejavniki, nezadovoljstvo zaposlenih, demotiviranje, zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva pri delu, motivacija in zadovoljstvo zaposlenih na Premogovniku Velenje, d.d.
Published: 07.03.2011; Views: 2003; Downloads: 328
.pdf Full text (816,94 KB)

4.
5.
Model organiziranja sestankov : specialistièno delo
Darja Penšek, 2007, specialist thesis

Keywords: komunikacija, sestanek, usklajevanje
Published: 04.06.2012; Views: 1752; Downloads: 31

6.
STRAH OSNOVNOŠOLCEV PRED NASTOPANJEM V ŠOLSKIH SITUACIJAH
Nataša Penšek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava tematiko čustev, strahu, anksioznosti ter načine, kako lahko učencu pomagamo pri pripravi na nastop in tudi pri zmanjšanju strahu pred nastopanjem. Želeli smo ugotoviti, ali učenci sploh radi nastopajo, kako pogosto jih je v šoli tega strah in kakšen vpliv ima strah na njihovo počutje ter uspešnost. Zanimalo nas je tudi, pri katerih šolskih predmetih učenci najmanj radi nastopajo in zakaj, ter kako si pomagajo, kadar jih je nastopa strah. Med drugim smo hoteli izvedeti, kako se pred nastopom počutijo in ali z naraščanjem starosti narašča tudi stopnja strahu pred nastopanjem. V prvem delu diplomska naloga opisuje teoretične vidike čustev, strahu, izvajalske anksioznosti ter načine obvladovanja treme in strahu. Empirični del diplomskega dela je bil izveden s pomočjo kavzalno neeksperimentalne metode dela in sicer z anketnim vprašalnikom. Ugotovljeno je bilo, da tako petošolci kot tudi devetošolci sicer v povprečju ne nastopajo radi, vendar pa strah nima velikega vpliva na njihovo počutje in uspešnost. Izkazalo se je, da je največ nastopanja pri slovenskem jeziku in da tukaj učenci tudi najmanj radi nastopajo. Večji strah doživljajo pri verbalnih in pevskih nastopih, zelo majhnega pa pri gibalnih spretnostih. Velika večina anketiranih učencev strah premaguje z globokim dihanjem in pozitivnim mišljenjem. Petošolci se po pomoč zatečejo tudi k staršem, medtem ko se devetošolci s tem spoprijemajo sami. Ugotovljeno je bilo tudi to, da večino učencev pred nastopom v večji meri spremlja občutek živčnosti, potne dlani, hitro in neenakomerno bitje srca, najmanj pa je prisoten občutek omedlevice in bruhanja.
Keywords: čustva, strah, izvajalska anksioznost, javno nastopanje načini obvladovanja treme in strahu
Published: 04.10.2012; Views: 1341; Downloads: 332
.pdf Full text (1,19 MB)

7.
GRAFIČNE TEHNIKE V VRTCU VELENJE
Irena Penšek, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Eno izmed področij likovne vzgoje je grafika, ki je zanimiva in zabavna, a premalo uporabljena v predšolskem obdobju. Diplomska naloga predstavlja v prvem delu razvoj in vrste grafičnih tehnik, kako načrtujemo likovne dejavnosti, kakšne materiale in pripomočke uporabljamo, kako pripravimo prostor ter kaj je to projektno delo, kaj vsebuje in kako poteka. V drugem delu je predstavljen empirični del ‒ didaktični tematski sklop, ki vsebuje deset priprav likovne vzgoje za predšolske otroke stare od tri do štiri leta. Priprave vključujejo tudi evalvacijo dela, ki smo ga opravljali v Vrtcu Velenje. Za raziskovanje smo uporabili deskriptivno, analitično metodo raziskovanja ter kvalitativno pedagoško raziskavo. V raziskavi je sodelovalo devetnajst otrok iz Vrtca Velenje, enote Lučka, starih tri in štiri leta. Podatke smo zbirali dva meseca, in sicer aprila in maja. Otroke smo opazovali, jim pomagali in zapisovali naša opažanja. Vsako grafično tehniko oz. načrtovano dejavnost smo analizirali. Otrokom in vzgojiteljem oz. vzgojiteljicam smo grafiko približali in dokazali, da je lahko preprosta in zabavna. Največje veselje otrok je bilo opaziti pri odtiskovanju matric in delov telesa. V dejavnostih so uživali, ustvarjali in si s tem pridobivali izkušnje ter krepili svojo ustvarjalnost in razvijali ideje. V prihodnje bomo še intenzivneje spodbujali vzgojiteljice ter jim z lastnim zgledom prikazali grafiko kot zelo prijetno likovno področje za predšolskega otroka.
Keywords: likovna didaktika, predšolski otrok, grafika, grafične tehnike, likovno izražanje otrok, načrtovanje likovnih dejavnosti, grafični pripomočki in materiali.
Published: 30.10.2015; Views: 1767; Downloads: 254
.pdf Full text (2,80 MB)

8.
PRIMERJAVA DOMORODNIH ANIMACIJ CSS3 IN ANIMACIJ Z UPORABO JAVASCRIPTA
Rok Penšek, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu na podlagi izdelanih testov s tehnologijami CSS3, JavaScript in jQuery opisujemo in podrobno analiziramo zmogljivost in odzivnost spletnih animacij ter pokritost tehnologij med najbolj uporabljenimi mobilnimi brskalniki. V prvem poglavju so predstavljene tehnologije, v naslednjih poglavjih pa izdelava testov in načini testiranja. V končnem poglavju so podani rezultati testiranj.
Keywords: spletne animacije, javascript, css3, html, primerjalna analiza, razvoj programske opreme
Published: 21.10.2016; Views: 557; Downloads: 38
.pdf Full text (3,12 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica