| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Učinki uporabe orodij upravljanja blagovnih skupin na nabavne kazalnike
Rok Paurević, 2021, master's thesis

Abstract: V zahodni Evropi in v ZDA je zelo znan pristop upravljanja nabave imenovan CM oziroma Upravljanja nabavnih skupin. V simuliranem okolju nabave artiklov je bila opravljena primerjava dveh pristopov upravljanja nabave artiklov. Prvi vzorec dobav je bil opravljen po standardnem procesu dobav, in sicer s splošnim povpraševanjem, po potrditvi pa naročanje. Drugi vzorec so bili artikli naročani pod upravljanjem z orodji upravljanja blagovnih skupin. Po opravljeni raziskavi smo uporabili primerjalno analizo, analizo cen, analizo dobav, kazalec točnosti dobav ter različne nabavne scenarije. S pomočjo analize smo odgovorili na postavljena raziskovalna vprašanja, in sicer: ali so artikli, kateri so upravljani z orodjem CM-a cenejši kot pa artikli, kateri so upravljani po načelu standardnega povpraševanja. Odgovor je sledeč, iz simuliranega procesa naročanja ter njene analize (prihranek) lahko podamo, da so artikli upravljani z orodji CM-a cenejši, in sicer za 5% na vsak posamezni artikel zaradi pristopa poslovnega dogovora pri artiklih upravljanimi s CM-a. Drugo raziskovalno vprašanje je bilo, ali imajo artikli, kateri so upravljani z orodjem CM-a točnejše dobavne roke kot pa artikli, kateri so upravljani po načelu standardnega povpraševanja. Dokaz iz simuliranega procesa naročanja ter KPI-ja imenovanega OTIF (On time delivery in full) lahko podamo, da so artikli upravljani z orodji CM-a točni. Pri tretjem vprašanju, ali s pomočjo orodij CM-a zmanjšamo tveganje za povišanje cen kot pa z upravljanjem po načelu standardne nabave za posamezni artikel. Pri artiklih upravljanimi z načeli standardne nabave smo ugotovili, da je cena nihala. Dobave artiklov upravljanih z orodji CM-a so bile optimalne.
Keywords: CM (Category Management), standardna nabava, prihranki, gibanje nabavne cene, točnost dobav
Published in DKUM: 29.11.2021; Views: 804; Downloads: 59
.pdf Full text (3,24 MB)

2.
Analiza kakovosti storitev v hotelirstvu
Rok Paurević, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Obravnavana tema diplomskega dela je analiza stanja kakovosti storitev na področju hotelirstva. Namen raziskovalnega dela je bil ugotoviti, kakšna je kakovost storitev v izbranem hotelu ter podati predloge izboljšave. Metodologija dela:uporabili smo anketni vprašalnik, s katerim smo pridobili potrebne informacije, in opisno statistiko, s pomočjo katere smo dobili povprečno vrednost. Podatke smo uporabili v analizi primerjave anketnih vprašalnikov in delno modela pričakovane in zaznane vrednosti. Glavni rezultati raziskovalnega dela so bili anketno povpraševanje, primerjava anketnih vprašalnikov in merjenje kakovosti. Predlog raziskovalnega dela so izboljšave na področju ponudbe storitev. Primerjava in analiza sta nam pokazali, da gosti pričakujejo več od storitev, ki jih hotel ponuja. Analiza primerjav nam v primerjavi z že obstoječo anketo prav tako prikaže odstopanja na področju storitev. Ugotovili smo, da so gosti hotela v anketnem vprašalniku najnižje ocenili storitve, ki jih ponuja hotel. Povprečno oceno pričakovanja gostov v razmerju z zaznano storitvijo smo primerjali z že obstoječo anketo ter tako dobili razliko v oceni storitve.
Keywords: kakovost storitev, dejavniki storitev, analiza ključnih dejavnikov.
Published in DKUM: 25.09.2017; Views: 1253; Downloads: 151
.pdf Full text (2,43 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica