| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RAZISKOVANJE IN RAZVOJ KAKOVOSTI S POMOČJO INTELIGENTNE ANALIZE PODATKOV
Karmen Panikvar Žlahtič, 2010, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo predstavlja sistem vodenja kakovosti v skladu s standardom ISO 9001:2000 v Zdravstvenem domu Ptuj, pomen ugotavljanja zadovoljstva pacientov ter uporabo inteligentne analize pri ugotavljanju zadovoljstva pacientov. Metodologija raziskovanja. V magistrskem delu smo uporabili kvantitativno metodologijo. Izdelali smo primerjavo razpoložljivih podatkov, pridobljenih z anketiranjem pacientov v Zdravstvenem domu Ptuj v letu 2007 in 2008. V raziskavo smo zajeli podatke, ki so bili v Zdravstvenem domu Ptuj pridobljeni na osnovi razdeljenih 350 anonimnih anketnih vprašalnikov zaprtega tipa, ki se uporabljajo v Zdravstvenem domu Ptuj v skladu s Poslovnikom kakovosti. Za analizo podatkov smo uporabili program SPSS, s pomočjo katerega smo izvedli statistično analizo podatkov (deskriptivna analiza, χ2 test, t-test, ANOVA), program Weka 3.4, s pomočjo katerega smo analizirali podatkovno bazo z odločitvenimi drevesi, ter program Excel, ki smo ga uporabili za grafični prikaz podatkov. Rezultati raziskave. Rezultati kažejo, da je odnos zdravstvenega osebja do pacientov pri ugotavljanju zadovoljstva pacientov v Zdravstvenem domu Ptuj najpomembnejši dejavnik. Najvišjo povprečno oceno vseh vprašanj so anketiranci namenili zadovoljstvu z delom in odnosom medicinskih sester. Povprečna ocena zadovoljstva z delom in odnosom medicinskih sester je v letu 2007 znašala 4,69, v letu 2008 pa 4,77 od najvišje možne ocene 5. Sledi ji ocena zadovoljstva z obiskom pri zdravniku. Najbolj kritični so bili anketiranci z oceno dostopa do ambulante in primernostjo parkirnega prostora, saj so navedenim vprašanjem namenili najnižjo povprečno oceno, in sicer 3,62 v letu 2007 ter 3,74 v letu 2008. Sklep. ZD Ptuj načrtuje in izvaja procese merjenja, analiziranja in izboljševanja, ki so potrebni, da se dokaže skladnost storitev, zagotovi skladnost sistema kakovosti in nenehno izboljšuje učinkovitost sistema kakovosti. Rezultati, pridobljeni s pomočjo anketiranja pacientov in z uporabo inteligentne analize podatkov potrjujejo, da je le-ta primerno orodje za analizo podatkov o zadovoljstvu pacientov in za izboljševanje kakovosti.
Keywords: kakovost, standard ISO 9001:2000, inteligentni sistemi, zdravstvena nega, zdravstveni dom
Published: 10.05.2010; Views: 3613; Downloads: 867 
(1 vote)
.pdf Full text (3,56 MB)

2.
Numerična simulacija naravne konvekcije okoli vročega telesa
Rok Panikvar, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljena simulacija naravne konvekcije nanotekočine. S programskim paketom Ansys CFX smo simulirali konvektivni tok hlajenja z naravno konvekcijo okoli gretega telesa v kubični kotanji. Rezultate smo primerjali z že izvedenim eksperimentom in simulacijami drugih avtorjev. Ugotovili smo, da se rezultati ujemajo. Predstavili smo modele različnih geometrij in različnih tekočin. Poiskali smo najugodnejšo geometrijo in najučinkovitejši medij. Prenos toplote naravne konvekcije je največji pri tekočini, v kateri je stabilna suspenzija kovinskih nanodelcev, kar je iztočnica za nadaljnje raziskave.
Keywords: Računalniška dinamika tekočin, metoda končnih volumnov, naravna konvekcija, greta kotanja, nanodelci, nanotekočina
Published: 14.01.2013; Views: 1360; Downloads: 95
.pdf Full text (4,90 MB)

3.
Kazalci zlorab in nasilja nad starejšimi
Nataša Panikvar, 2013, specialist thesis

Abstract: Nasilje je staro toliko kolikor je staro človeštvo in je ena najbolj grobih kršitev človekovih pravic. Vzrok zanj tiči v različnih posameznikovih ali skupinskih potrebah, ki za žrtev ustvarjajo neugodne posledice. V specialističnem delu sta obravnavana zloraba in nasilje nad starostniki, ki s povečevanjem števila starejših ljudi postajata vedno pogostejši problem sodobne družbe tudi v Sloveniji. Z raziskavo smo želeli prikazati kazalce zlorab in nasilja nad starejšimi v domačem okolju, s katerimi se srečujejo patronažne medicinske sestre pri svojem delu. Ugotoviti smo želeli, katera vrsta zlorabe in nasilja je najpogosteje zaznana s strani patronažnih medicinskih sester in njihovo splošno oceno starostnikov, ki so žrtve zlorab ali nasilja. Zanimalo nas je ali starostniki patronažnim medicinskim sestram zaupajo in jim povedo, da se nad njimi izvaja nasilje. Ugotoviti smo želeli tudi kako pogosto je materialna korist osebe, ki starostnika neguje razlog za zlorabo in ali je depresivno počutje starejše osebe pomemben kazalec za zanemarjanje. Raziskava je temeljila na kvantitativni metodologiji z uporabo anonimnega anketnega vprašalnika. Anketo je izpolnilo 72 naključno izbranih patronažnih medicinskih sester iz različnih patronažnih služb. Rezultati so pokazali, da je zanemarjanje najpogostejša zloraba starostnika v domačem okolju. Starostnik, ki se ga zanemarja je slabo negovan, pogosto depresiven, njegov skrbnik pa se na opozorila patronažne medicinske sestre in na očitne znake bolezni ne odziva. Tri četrtine starih ljudi o katerih so ugotovitve podale anketirane patronažne medicinske sestre, je nesposobnih razpolagati s svojim denarjem. Posledično je sum premoženjskega izkoriščanja najpogostejši med vsemi kazalci izkoriščanja. Pomemben kazalec zanemarjanja starostnika je tudi depresija, ki jo je potrebno jemati resno. Le to so anketirane patronažne medicinske sestre med spremljanimi morebitnimi kazalci po pogostosti uvrstile na visoko tretje mesto. Iz dobljenih rezultatov lahko trdimo, da starostniki patronažnim medicinskim sestram zaupajo.
Keywords: starostnik, kazalci zlorabe, kazalci nasilja, patronažna medicinska sestra
Published: 12.07.2013; Views: 3318; Downloads: 531
.pdf Full text (1,07 MB)

4.
Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica