| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 37
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
2.
Varnost pacienta v operacijski sobi
Nataša Brumec, 2010, specialist thesis

Abstract: Izhodišče: Neželen dogodek je dogodek, ki negativno vpliva oziroma ima škodljiv učinek na pacienta. Pri preprečevanju neželenih dogodkov ima operacijska medicinska sestra pomembno vlogo, zato je namen specialistične naloge predstaviti vpliv zdravstvene nege na pacientovo varnost v operacijski sobi in izpostaviti tiste dejavnike, ki lahko privedejo do neželenih dogodkov v operacijski sobi. Metode: Raziskava je potekala v dveh fazah. V prvi fazi so se podatki pridobivali s kvantitativnim pristopom. Sodelovalo je 34 operacijskih medicinskih sester. Podatki so obdelani s programskim paketom SPSS. V drugi fazi so se podatki pridobivali s kvalitativnim pristopom, izvedli smo intervju pri petih operacijskih medicinskih sestrah. Vsebina je kategorizirana na podlagi analize vsebine. Raziskava je potekala leta 2009 v Univerzitetnem kliničnem centru Maribor. Rezultati: Rezultati so pokazali, da se operacijske medicinske sestre čutijo odgovorne za pacientovo varnost in da poznajo dejavnike, ki lahko privedejo do neželenega dogodka. Najbolj izpostavljajo preobremenjenost. Ocenjujejo, da ima operacijska zdravstvena nega velik vpliv na zagotavljanje pacientove varnosti. Zaključek: Raziskava je pokazala, da operacijske medicinske sestre vse naloge sprejemajo kot enako pomembne in da sta glavna cilja operacijske zdravstvene nege kakovostno opravljeno delo in zagotavljanje pacientove varnosti. Izsledki kažejo, da slednje dosegajo z individualnim delom in da timsko delo v perioperativni obravnavi še ni utečeno.
Keywords: dogodek, pacient, varnost, operacijska medicinska sestra, operacijska zdravstvena nega
Published: 10.01.2011; Views: 3785; Downloads: 699
.pdf Full text (479,67 KB)

3.
4.
5.
6.
OBLIKOVANJE ORGANIZACIJSKE STRUKTURE PODJETNIŠKEGA INKUBATORJA NA PRIMERU ALUREG - PIN D.O.O.
Aleš Brumec, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V nalogi smo preučevali organizacijsko strukturo novoustanovljenega podjetja Alureg PIN d.o.o. v Slovenski Bistrici. Podjetniški inkubator je pomemben za bližnja podjetja, kot tudi za kraj oziroma občino. Podjetniški inkubator bo pomagal podjetjem pri večjih projektih, kot tudi pri inkubiranju podjemov in podjetij. V podjetniškem inkubatorju naj bi se kazalo združenje Slovensko Bistriških podjetij, kar bi za njih predstavljalo dodatno konkurenčno prednost na trgu. Kot za vsa druga podjetja je tudi za podjetniški inkubator zelo pomembna pravilna izbira organizacijske strukture, katera bo omogočila optimalno delovanje in maksimalno izrabo resursov podjetja. Opredelitev organizacijske strukture ni le teoretična preučitev struktur in izbira najprimernejše. Podjetje mora ves čas spremljati in dopolnjevat organizacijsko strukturo, katera se lahko skozi čas delovanja podjetja spreminja. Ugotovitve ali smo zasnovali pravo organizacijsko strukturo lahko začnemo analizirati šele po nekem obdobju delovanja, katero pokaže ustreznost zasnove. Potreba po hitrem reagiranju in spremembah v okolju je spodbudila nastanek vrste novih organizacijskih konceptov, ki vključujejo komponenti dinamičnosti in odprtosti. Za obravnavan primer smo izbrali organizacijsko strukturo, ki jo avtorji raznih knjig imenujejo dinamična mreža. V literaturi lahko zasledimo tudi izraz virtualna organizacija. Menimo, da je ta organizacijska struktura najprimernejša, saj edina obravnava podjetje združeno kot virtualno celoto. Organizacijska struktura je pri nas dokaj mlada, zato so starejši managerji do nje nezaupljivi. Zraven tega je pri dinamični mreži potrebnega veliko medsebojnega zaupanja in discipliniranosti, kar pa pri novo zasnovanem kadru ni lahko uresničiti. Uspešna podjetja, kot je Alureg PIN d.o.o. morajo znati izkoristit gospodarsko recesijo, ki trenutno prizadeva podjetja po vsem svetu. V takšnih trenutkih se še bolj izrazito kažejo fleksibilnost in dinamičnost podjetij, kot jo omogoča dinamična mreža. Temu bi z drugimi besedami lahko rekli prilagajanje podjetja situacijskim spremenljivkam.
Keywords: o Organizacija o Urejenost organizacije o Organizacijska struktura o Virtualna organizacija o Podjetniški inkubator o Dinamična mreža o Mrežna povezanost o Management
Published: 11.06.2009; Views: 2323; Downloads: 339
.pdf Full text (492,06 KB)

7.
Zgodovina Medikohistorične sekcije Slovenskega zdravniškega društva
Elko Borko, Viljem Brumec, Boža Janžekovič, Gregor Pivec, 2010, review article

Abstract: Prispevek prikazuje 40 let delovanja Medikohistorične sekcije slovenskega zdravniškega društva (MHS SZD) v obdobjih treh predsednikov društva. MHS SZD so ustanovili v Ljubljani leta 1951. Po smrti prvega predsednika doc. dr. Ivana Pintarja, dr.med., je leta 1963 sekcija prenehala delovati. Izvršni odbor Slovenskega zdravniškega društva (SZD) pa je leta 1968 obnovil delo MHS SZD in določil njen sedež v Mariboru. Dolgoletni predsednik prim. Eman Pertl, dr. med. je natančno opisal prvih deset let delovanja sekcije (1968-1978), drugo obdobje (1979-1998) je prikazal naslednji predsednik prof. dr. Edvard Glaser, dr. med., ki je vodil sekcijo vse do svoje smrti 2007. V prispevku opisujemo povezanost MHS SZD s sorodnim, Znanstvenim društvom za zdravstveno kulturo Slovenije (ZDZZKS), ko je bil prof. dr. Edvard Glaser tudi predsednik mariborske podružnice ZDZZKS. Poročilo o delovanju sekcije v zadnjem obdobju (1998-2007) dopolnjuje pregled 40-letnega delovanja MHS SZD.
Keywords: zgodovina medicine, zdravniško društvo
Published: 10.07.2015; Views: 670; Downloads: 30
.pdf Full text (390,60 KB)
This document has many files! More...

8.
Pacientove pravice in dolžnosti : zbornik predavanj
2009, proceedings

Keywords: pacienti, pravice, dolžnosti, varstvo osebnih podatkov
Published: 09.06.2009; Views: 6224; Downloads: 1023
.pdf Full text (1,09 MB)

9.
10.
Ocena kakovosti komuniciranja med člani negovalnega tima
Apolonija Brumec, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Teoretično izhodišče: Kakovostna in uspešna komunikacija postaja vse pomembnejši element na področju zdravljenja in zdravstvene nege, kar vpliva na to, da se na tem področju vse bolj uveljavljajo, sodobne metode dela. Tako je nujno, za vse, ki delajo v zdravstvu, da poznajo osnovne značilnosti komuniciranja in dejavnike, ki vplivajo na to, ali bo komuniciranje uspešno in kakovostno ali ne. Namen: V diplomskem delu smo želeli oceniti kakovost komuniciranja med člani negovalnega tima. Želeli smo ugotoviti kakšna je dejanska komunikacija med člani negovalnega tim, ter kako bi člani negovalnih timov kot posamezniki izboljšali komunikacijo in kaj so pripravljeni storiti za to. Metoda: Raziskava je temeljila na kvantitativni metodologiji. Anketni vprašalnik je bil anonimen. Vzorec raziskave je zajemal 20 članov negovalnega Oddelka za bolezni prebavil in 20 članov negovalnega tima Oddelka za splošno in abdominalno kirurgijo Splošne bolnišnice Celje. Rezultati: Podatki, ki smo jih pridobili ob zaključku raziskave, nam kažejo na to, da v negovalnih timih poznajo pojem komunikacija. Člani negovalnih timov podpirajo uvajanje sprememb v komunikaciji. V največji meri se zavzemajo za več timskih sestankov (50 % anketiranih Oddelka za splošno in abdominalno kirurgijo) in omogočanje večjih možnost izobraževanj s področja komunikacije (45 % anketiranih negovalnega tima Oddelka za bolezni prebavil). V obeh negovalnih timih je najbolj pomemben dejavnik komunikacije kontinuirano strokovno usposabljanje s področja komunikacije, saj se zavedajo da bi jim to lahko pomagalo k lastnemu napredku in pozitivno vplivalo na njihovo kakovost komuniciranja. Stres na delovnem mestu in neustrezna klima imata velik vpliv na odločitev za zapustitev delovnega tima, saj bi v obeh negovalnih timih zaradi tega prenehala z zaposlitvijo več kot polovica članov negovalnega tima. V negovalnih timih se pojavljajo tudi ovire na področju komuniciranja. Največjo oviro v komuniciranju povzroča preobremenjenost z delom. Sklep: Iz raziskave je razvidno, da ima kakovost komuniciranja med člani negovalnega tima osrednjo vlogo pri timski obravnavi pacienta. V negovalnih timih Splošne bolnišnice Celje obstaja nekaj ovir na področju komuniciranja, vendar so zaposleni zelo odprti za spremembe in jih tudi podpirajo. Sami so podali predloge izboljšav, v katere so pripravljeni tudi vlagati, kajti zavedajo se, da bi ustrezne izboljšave, pomembno vplivale na izboljšanje kakovosti komuniciranja v njihovih negovalnih timih.
Keywords: komunikacija, kakovost komunikacije, negovalni tim, zdravstvena nega
Published: 02.07.2010; Views: 2630; Downloads: 449
.pdf Full text (1,20 MB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica