Abstract: V magistrskem delu smo predstavili uporabo umetne inteligence za preslikavo človeškega gibanja v trodimenzionalni model na mobilnih napravah. Predstavili smo različne načine delovanja modelov umetne inteligence za ocenitev poze. Opisali smo nekaj že naučenih modelov umetne inteligence in ogrodij, s katerimi lahko modele umetne inteligence vključimo v igralni pogon Unity. Rešitev smo implementirali v pogonu Unity z ogrodjem MediaPipe in družino modelov umetne inteligence BlazePose. Ugotovili smo, da lahko že na povprečnih mobilnih napravah dosežemo skoraj realno časovno izvajanje. Prav tako menimo, da tehnologija še ni primerna za uporabo v zdravstvene namene, je pa primerna za uporabo v aplikacijah, namenjenih zabavi.Keywords: MediaPipe, BlazePose, ocenitev poze, sledenje pozam, konvolucijske nevronske mrežePublished in DKUM: 08.07.2022; Views: 796; Downloads: 130 Full text (3,82 MB)
Abstract: V diplomskem delu smo predstavili tehnologijo veriženja blokov in pametne pogodbe. Opisali in primerjali smo izbrane storitve, ki ponujajo tehnologijo veriženja blokov kot storitev. Predstavili smo knjižnice za integracijo omrežij Ethereum in Neo. Za razvoj spletne rešitve smo uporabili knjižnici Web3j za omrežje Ethereum in Neow3j za omrežje Neo. Omenjeni knjižnici smo primerjali in opisali postopek integracije omrežja. Opravili smo analizo in vrednotenje zmožnosti integracije tehnologij veriženja blokov v sodobne spletne rešitve. Ugotovili smo, da za različne primere uporabe potrebujemo različne tehnologije veriženja blokov. Najboljša tehnologija veriženja blokov z omejenim dostopom je bila Hyperledger fabric, z javnim dostopom pa tehnologija Ethereum.Keywords: tehnologije veriženja blokov, Neo, Ethereum, analiza zmožnosti integracijePublished in DKUM: 02.11.2020; Views: 872; Downloads: 105 Full text (1,14 MB)