1.
Raziskava trga za potrebe podjetja dgr d.o.o.Primož Kuhar, 2023, undergraduate thesis
Abstract: Trge vedno bolj določa tesna konkurenca, zato je za podjetja še posebej pomembno, da poznajo in razumejo preference svojih potrošnikov ter prepoznajo in analizirajo ustrezne ciljne trge, saj svetovni splet podjetjem odpira ogromno novih priložnosti in možnosti cenejšega poslovanja ter širjenja na tuje trge zaradi zmožnosti učinkovitega nagovarjanja ciljne publike. Tržne raziskave lahko dosežejo visoko raven zadovoljstva strank, zmanjšajo upad le-teh in razvijejo podjetje. Tržne raziskave zagotavljajo dragocene informacije o trgih, strankah in lastnih izdelkih podjetja, pomagajo ugotoviti, kaj stranke želijo in kaj lahko pričakujejo. Z razumevanjem potreb strank in s poznavanjem ciljnih trgov, predvsem naraščajoče globalizacije, lahko podjetja napovedujejo svojo proizvodnjo in prodajo ter ustrezno načrtujejo tudi zaradi učinkovitih transportnih rešitev.
Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, katere tržne raziskave so primerne za storitev proučevanega podjetja. S pomočjo kvalitativne raziskave – intervjuja smo skušali ugotoviti, kakšno raziskavo trga so izvedli v proučevanem podjetju in na kakšen način, koliko postavk, ki smo jih predhodno opredelili v teoriji raziskav trga, so upoštevali, ter kako lahko nadgradijo svojo raziskavo trga. Ugotovili smo, da je proučevano podjetje opravilo raziskavo trga, v sklopu katere so identificirali potencialne stranke, določili velikost trga, analizirali konkurenco, izvedli analizo zmožnosti, zastavili cilje ter analizirali trende. Glede na rezultate priporočamo razširitev raziskave trga z analizo zadovoljstva.
Keywords: raziskava trga, marketing, logistično podjetje
Published in DKUM: 04.05.2023; Views: 496; Downloads: 55
Full text (1,59 MB)