| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VPELJAVA MREŽNEGA MARKETINGA V PODJETJU VALENCA D.O.O.
Primož Gorišek, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava vpeljavo mrežnega marketinga v podjetju Valenca, zavarovalniško zastopanje d. o. o. Prenova prodajnih procesov z vpeljavo mrežne strukture predstavlja možno izboljšavo trenutne situacije v podjetju. V uvodnem delu so podane predpostavke in omejitve, ki morajo biti pri oblikovanju rešitve upoštevane in ki sovpadajo z vizijo podjetja. Na koncu uvodnega poglavja so določeni cilji raziskave in postavljene hipoteze. Teoretične osnove postavk, povezanih z delovanjem mrežnega marketinga, so opisane v poglavju Marketing, podrobneje v podpoglavju Mrežni marketing. Proučene so s pomočjo obstoječe literature o obravnavani tematiki, z internetnimi viri ter obstoječimi raziskavami in statističnimi obdelavami. Obravnavano okolje, trenutna organizacijska struktura podjetja ter delovni procesi, ki se izvajajo pri opravljanju osnovne dejavnosti so podrobno prikazani v poglavju Obstoječe stanje. V drugem delu poglavja je opisana problematika, s katero se podjetje zaradi povečanega obsega dela srečuje in zaradi katere je prišlo do težnje po reorganizaciji. V poglavju Raziskava smo s pomočjo anketnega vprašalnika, poslanega potencialnim sodelavcem in potencialnim strankam ter z intervjujem s strokovnjakom obravnavanega področja poskusili ugotoviti primernost vpeljave mrežnega marketinga v dano okolje. Raziskava proučuje splošno mnenje ljudi o mrežnem marketingu, zanimanje za delo svetovalca v mrežnem marketingu ter stopnjo korektnosti, ki jo le-ti dosegajo v tako organiziranih podjetjih. Pridobljene podatke smo analizirali, statistično obdelali in jih predstavili v poglavju Rezultati raziskave. Podani so zanimivi zaključki o mrežnem marketingu. V zadnjem poglavju Predlog prenove je predstavljena za podjetje ugodna rešitev. Izhaja iz analize rezultatov, pridobljenih v raziskavi te diplomske naloge, in iz vizije podjetja. Poglavje je sklenjeno s smernicami, ki naj bi jih podjetje, če želi ostati konkurenčno, upoštevalo v prihodnosti.
Keywords: zavarovalništvo, mrežni marketing, produkti, stranke, svetovalci
Published: 10.08.2011; Views: 1460; Downloads: 97
.pdf Full text (1,12 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica