| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Rafinacija zlitin zlata
1992, undergraduate thesis

Keywords: materiali, zlato
Published: 26.07.2007; Views: 2572; Downloads: 0

2.
LIKOVNO PEDAGOŠKO DELO V OSNOVNIH ŠOLAH ZA OTROKE S POSEBNIMI POTREBAMI
Polona Kovač, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Likovno pedagoško delo na osnovnih šolah za otroke s posebnimi potrebami je zgrajeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo najprej opisali osnovno šolo za otroke s posebnimi potrebami in del predstavitve posvetili tudi obema osnovnima šolama, katerih učenci so sodelovali v raziskavi diplomskega dela. Nato smo se posvetili predstavitvi otrok s posebnimi potrebami, ki jih Komisija za usmerjanje otrok s posebnimi potrebami uvršča v različne kategorije, glede na motnje, ki se v praksi pojavljajo. Prav tako smo predstavili splošne značilnosti otrokovega likovnega razvoja, ki jih lahko pričakujemo v času njegovega odraščanja. Ker so del naše raziskave otroci s posebnimi potrebami, smo v teoretičnem delu predstavili še, kakšno dodatno izobraževanje zahtevajo specializirane šole, ustanove in zavodi za pedagoge, ki poučujejo na takšnih izobraževalnih centrih. V diplomskem delu nas je predvsem zanimalo likovno izražanje otrok s posebnimi potrebami, zato smo se v praktičnem delu posvetili skupinam učencev, ki obiskujejo osnovno šolo za otroke s posebnimi potrebami. Spremljali smo jih pri delu in opazovali njihove spretnosti ter ugotavljali njihov razvoj likovnega izražanja. Z analizami likovnih del smo tako prišli do ugotovitev, ki so nam pripomogle k splošni predstavi o zmožnostih takšnih otrok pri likovnem ustvarjanju. Ugotovili smo, da so otroci s posebnimi potrebami pri likovni vzgoji sposobni ustvarjati in da so nadarjeni, ne glede na to, da jih pri izobraževanju pogosto ovirajo motnje, ki jih imajo. Vendar pa tudi pri tem predmetu prihaja do velikih razlik med učenci, zato smo v praktičnem delu nazorno analizirali likovna dela otrok s posebnimi potrebami in jih med seboj tudi primerjali. V praktični del smo vključili tudi metodo intervjuja in s tem osvetlili delo likovnih pedagogov na omenjenih osnovnih šolah.
Keywords: likovno pedagoško delo, osnovna šola za otroke s posebnimi potrebami, otroci s posebnimi potrebami, likovna vzgoja, likovni razvoj otroka
Published: 14.10.2010; Views: 2518; Downloads: 315
.pdf Full text (12,09 MB)

3.
ANALIZA PRIPOVEDOVANJA V ŠALAH SLOVENSKIH STAND UP KOMEDIJ
Polona Kovač, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Stand up komedija je že vrsto let priljubljena v svetu. Z razvojem interneta je postala globalni fenomen in tako smo stand up komike dobili tudi v Sloveniji. Njihovi obrazi so z leti postali znani, oblikovali so si svoje ime in karakter. Zasledimo jih povsod: v klubih, gledališčih, na festivalih in prireditvah vseh vrst, v tiskanih medijih, na radiu in televiziji. Ob iskanju gradiva za našo nalogo ni bilo v slovenskem jeziku najti ničesar oprijemljivega, strokovnega o stand up komediji, zato smo morali poseči po tujejezični literaturi in se obrniti na kompetentne osebe, ki poznajo slovensko stand up sceno. Menimo, da je pričujoče delo doprinos k stand up komediji tudi v teoretičnem smislu. Osnovno sredstvo stand up komedije je humor. V nalogi smo predstavili teorije humorja, in sicer tri klasične: teorijo nadrejenosti, teorijo razbremenitve in teorijo neskladja ter dve sodobni teoriji: teorijo o humorju na osnovi semantičnega scenarija (SSTH) in splošno teorijo verbalnega humorja (GTVH). V teoretičnem delu smo opredelili besedilo in njegove značilnosti, pri čemer smo se osredotočili na govorjeno besedilo. Na podlagi teorije smo analizirali šale slovenskih stand up komikov. Analizirali smo način razvijanja teme, torej pripovedovanje, besedilo z vidika besedilotvornih in skladenjskih sredstev, opazovali značilnosti govorjenega besedila ter skladnost transkribiranih šal z značilnostmi stand up komedije.
Keywords: Jezikovno sporočanje, govorjeno besedilo, pripovedovanje, kohezija, teorije humorja, stand up komedija, leksikalni scenarij.
Published: 23.06.2016; Views: 576; Downloads: 113
.pdf Full text (1,17 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica