| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Prenova spletne rešitve za izmenjavo podatkov o izdelkih s področja zdravja
Polona Košir, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Vodilne veletrgovine z zdravili so leta 2008 zaradi potrebe po enolični identifikaciji izdelkov s področja zdravja v slovenskem prostoru ustanovile podjetje NENSI, d. o. o. Z uvedbo nacionalne enotne šifre izdelka – NENSI in izgradnjo NENSI baze podatkov je bila zagotovljena osnova za poenostavitev in avtomatizacijo procesov naročanja in dobave izdelkov. NENSI šifra izdelka je tako postala obvezen podatek v komunikaciji med uporabniki, kot so veletrgovine, lekarne, bolnišnice, dobavitelji in ostali kupci. Zaradi naraščajočega števila izdelkov in podatkov, ki jih je treba spremljati, se je pojavila potreba po vzpostavitvi enotne vstopne točke izdelka (EVTI). EVTI bo zajemala vse podatke o izdelku, ki jih potrebujejo posamezne veletrgovine pri prijavi izdelka in jih lahko zagotovi dobavitelj. Prek EVTI bodo vsi podatki zbrani na enem mestu in na voljo vsem zainteresiranim uporabnikom. Za vzpostavitev EVTI je treba pripraviti seznam vseh potrebnih podatkov o izdelku, posodobiti spletni obrazec za vpis podatkov o izdelku in razširiti podatkovni model NENSI baze podatkov z dodatnimi atributi o izdelku in pripadajočimi šifranti. Veletrgovci pa bodo morali zagotoviti informacijsko podporo, ki bo omogočala avtomatiziran prenos podatkov o izdelku iz baze NENSI v njihove informacijske sisteme na osnovi NENSI šifre. S tem bo omogočen poenostavljen vpis podatkov o izdelkih tako za dobavitelje kot tudi za vse druge uporabnike.
Keywords: prenova spletne rešitve, izmenjava podatkov, izdelki, NENSI, enolična identifikacija
Published: 25.02.2021; Views: 145; Downloads: 10
.pdf Full text (1,55 MB)

2.
Motivacija za izobraževanje učiteljev na Srednji šoli Domžale
Polona Košir-Logar, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Vseživljenjsko izobraževanje prinaša veliko osebno odgovornost za lastni osebnostni in strokovni razvoj, česar naj bi se najbolj zavedali učitelji v vzgojno-izobraževalnih zavodih. V diplomski nalogi smo poskušali ugotoviti, kakšno je mnenje učiteljev na Srednji šoli Domžale o vseživljenjskem izobraževanju in motivaciji za izobraževanje ter dejavnikih, ki vplivajo na njihovo motivacijo za izobraževanje in ovire, ki jih odvračajo od odločitve za izobraževanje. Diplomska naloga ima teoretični in empirični del. V teoretičnem delu predstavimo strokovne osnove izobraževanja in motivacije, povzete iz tuje in domače strokovne literature, kjer predstavimo pomen izobraževanja odraslih, cilje in ovire. V delu diplomske naloge, namenjenemu motivaciji, povemo, kaj je motivacija, predstavimo njen pomen, motive za zadovoljevanje različnih potreb, motivacijske teorije in motivacijske dejavnike za izobraževanje. V empiričnem delu diplomske naloge prikažemo analizo rezultatov anketnega vprašalnika. Grafično prikažemo dobljene rezultate in poskušamo odgovoriti, kateri so motivacijski dejavniki in ovire, ki v največji meri vplivajo na odločitev za izobraževanje učiteljev na Srednji šoli Domžale. V zaključnem delu diplomske naloge povzamemo ugotovitve in predlagamo nekaj izboljšav.
Keywords: izobraževanje, srednješolski učitelji, motivacija za izobraževanje, ovire za izobraževanje
Published: 20.01.2014; Views: 1131; Downloads: 93
.pdf Full text (1,34 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica