| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRIDOBIVANJE IN ZADRŽANJE ODJEMALCEV V NEPROFITNIH ORGANIZACIJAH
Petra Tovšak, 2015, master's thesis

Abstract: Ljudje zaradi hitrega tempa življenja in preobremenjenosti vanj vnašamo nered s čimer rušimo naravni ritem dela in počitka, kar je vse prej kot dobrodošlo. Zaradi pomanjkanja časa si prizadevamo svoj prosti čas preživeti čim bolj kakovostno ter hkrati zadovoljiti svoje potrebe. Ljudje, ki imajo skupne interese, se tako vključujejo v različna društva, kjer lahko združijo prijetno s koristnim in ob enem obogatijo svoj prosti čas. Skrb za zdravo življenje je v današnjem času še kako pomembna in med tistimi, ki se tega zavedajo, so prav gotovo člani planinskih društev. Prav društva kot neprofitne organizacije ter njihovi člani so osrednje vodilo teme magistrske naloge. Magistrska naloga je torej usmerjena v preučevanje dejavnikov, ki vplivajo na pridobivanje novih in zadržanje obstoječih članov v neprofitnih organizacijah, natančneje v društvih. Naloga je razdeljena na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu najprej pojasnjujemo, kakšen pomen ima za neprofitne organizacije pridobivanje in iskanje novih odjemalcev ter na drugi strani zadržanje že obstoječih. V poglavju so predstavljeni orodja in metode, ki so organizacijam na voljo, da opozorijo nase, na svoje izdelke in/ali storitve ter skušajo z njimi pridobiti čim več odjemalcev. Poseben poudarek v tem poglavju je namenjen zadržanju odjemalcev, saj je pomembno zavedanje, da je pridobiti novega odjemalca petkrat dražji proces kakor zadovoljiti in obdržati obstoječega. Prav tako ne smemo zanemariti dejstva, da obstaja tesna povezanost med zadovoljstvom odjemalcev in njihovim zadržanjem. Podrobnejša predstavitev dejavnikov, ki imajo pomemben vpliv na pridobivanje in zadržanje odjemalcev v neprofitnih organizacijah, je zajeta v četrtem poglavju. Dejavnike smo razdelili v pet skupin: marketinško komuniciranje, cena, kakovost storitev, ljudje in dejvaniki, ki so povezani z vedenjem odjemalcev. V empiričnem delu magistrskega dela na podlagi raziskave ugotavljamo, kateri so tisti dejavniki, ki imajo pomemben vpliv pri včlanjevanju posameznikov v društvo in tudi pri njihovem zadržanju. V raziskavo nismo zajeli vseh dejavnikov, ki smo jih sicer obravnavali v teoretičnem delu, saj bi bila le-ta tako preobširna. Smo pa vanjo zajeli dejavnike, ki sodijo po našem prepričanju med pomembnejše.
Keywords: neprofitne organizacije, društvo, pridobivanje odjemalcev, zadržanje odjemalcev, Planinsko društvo Mislinja.
Published: 20.08.2015; Views: 778; Downloads: 74
.pdf Full text (1,37 MB)

2.
Raziskava zadovoljstva odjemalcev v Marketu Klasek : diplomsko delo
Petra Tovšak, 2008, undergraduate thesis

Keywords: odjemalec, potrošnik, kupci, zadovoljstvo, meritve, ankete, raziskave
Published: 28.05.2012; Views: 876; Downloads: 29
.pdf Full text (699,76 KB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica