| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VKLJUČEVANJE PODJETIJ V SPLETNA SOCIALNA OMREŽJA
Petra Puklavec, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Spletna socialna omrežja zagotovo veljajo za najbolj popularni spletni trend v zadnjem desetletju. Že leta 2003 se je pričela revolucija na področju spletnih socialnih omrežij, ki traja še danes. V tem obdobju se je pojavilo ogromno različnih spletnih socialnih omrežij, namenjenih različnim ciljnim skupinam, nekatera so še danes med najbolj priljubljenimi. Spletna socialna omrežja uporabnikom ponujajo način za ohranjanje stikov s prijatelji ali sodelavci, obenem pa ponujajo tudi način za strokovno povezovanje. Podjetjem z manjšimi oglaševalskimi proračuni predstavljajo spletna socialna omrežja priložnost imeti svoj glas v oglaševalskem prostoru. To jim ponuja nove načine strateške komunikacije s ciljno publiko. V diplomskem seminarju smo opisali in pojasnili najpomembnejša spletna socialna omrežja, ki zasedajo vrh spletnih socialnih omrežij glede na popularnost. Opisali smo pomen vključevanja podjetij na spletna socialna omrežja, ovrednotili prepoznavnost podjetij z vključevanjem v spletna socialna omrežja in predstavili načine oglaševanja podjetij preko spletnih socialnih omrežij. Omenili smo nekaj najpomembnejših socialnih omrežij in izpostavili Twitter, Facebook in LinkedIn. Ugotovili smo, da spletna socialna omrežja prinašajo več prednosti kakor slabosti. Kljub temu moramo neprestano paziti na slabosti: ena napaka namreč lahko uniči vso dosedanje delo.
Keywords: Družbeni mediji, spletna socialna omrežja, spletno trženje, spletno oglaševanje, Facebook, Twitter, LinkedIn
Published: 19.11.2013; Views: 1171; Downloads: 247
.pdf Full text (1,14 MB)

2.
Korporativna integriteta
Petra Puklavec, 2019, master's thesis

Abstract: V zadnjih nekaj letih je prišlo do bistveno večjih prizadevanj politikov za pripravo zakonov za preprečevanje korupcije znotraj podjetij. V sklopu dela uvodoma opredelimo področje poslovne etike, vprašanja, s katerimi se etika ukvarja v okviru poslovne dejavnosti, in potrebe po formalnih in etičnih standardih, saj brez njih noben etičen program ne more biti učinkovit. S pomočjo etike lahko stopnjo problema v podjetju ocenimo že pred ukrepanjem. V današnjem času obstaja potreba po večji odgovornosti nadrejenih, podjetja morajo delati v dobro strank, javnost mora zaupati ne samo izdelkom, temveč tudi podjetju, podjetje mora biti odgovorno za okolje itd. V osrednjem delu magistrskega dela opredelimo pomene in primere vpeljave integritete v podjetje: kaj integriteta v praksi pomeni za današnjo družbo in gospodarstvo, kako uspešno upravljati integriteto in kaj se zgodi, če pride do kršitev. Predstavimo okvir, ki ga je v svojih smernicah za kulturo integritete predstavil zavarovalni inštitut Chartered v Angliji in je namenjen spodbujanju integritete. Izpostavimo pomembnost »tona z vrha« in kulture integritete, ki mora temeljiti na vrednotah. S pomočjo študije, ki jo je pripravila Organizacija za gospodarsko sodelovanje in razvoj, pregledamo smernice za ustvarjanje funkcije integritete in tveganja, ki vplivajo na integriteto podjetij. Preučimo razloge za pomanjkanje integritete nadrejenih, razloge, zaradi katerih zaposleni ne želijo ali si ne upajo poročati o neetičnem ravnanju in vlogo žvižgačev, pri čemer izpostavimo primere žvižgaštva v Sloveniji. Preverimo tudi stanje korporativne integritete v Sloveniji, proces vpeljevanja korporativne integritete in Slovenske smernice korporativne integritete. Izpostavimo kodekse in procese izvajanja korporativne integritete v Sloveniji. V empiričnem delu s pomočjo poslovnih poročil podjetij Petrol, PwC in Luka Koper, ki so podpisniki smernic slovenske korporativne integritete na podlagi študije primerov analiziramo vpliv integritete na zaposlene, podjetje in družbo. Izpostavimo skupino Petrol, ki na podlagi pridobljenih informacij resnično živi integriteto.
Keywords: korporativna integriteta, poslovna etika, integriteta v praksi, spodbujanje integritete, Slovenske smernice korporativne integritete, žvižgači
Published: 14.08.2019; Views: 106; Downloads: 27
.pdf Full text (1,54 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica