| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vležajenje bobna pralnega stroja
Peter Zobec, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je določena in ustrezno preračunana gred bobna pralnega stroja. Glavna obremenitev na gred izvira iz neenakomerne razporeditve perila v bobnu pralnega stroja, kar povzroča pri višjih vrtljajih velike centrifugalne sile, ki upogibno obremenjujejo gred. Na podlagi materialnih podatkov in maksimalnega upogibnega momenta je določen minimalni premer gredi. Gred je tudi ustrezno trdnostno preračunana na prehodih iz večjega na manjši premer. Za določitev ležajev je sprva izračunana srednja ekvivalentna dinamična obremenitev. Obema ležajema je potem določena še življenjska doba. Dimenzionirana je tudi puša, ki služi za naslon enega od ležajev, ter predvidena oblika ohišja ležajnega sklopa.
Keywords: dimenzioniranje gredi, dimenzioniranje ležajev, pralni stroj
Published: 20.11.2012; Views: 1359; Downloads: 147
URL Link to full text

2.
Konstruiranje vzmetenja avtomobila ODSEV 15
Peter Zobec, 2015, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga podaja postopek konstruiranja prototipnega vzmetenja manjšega osebnega vozila, s poudarkom na uporabi metode SIMP, za namene topološke optimizacije, katere cilj je zmanjšati maso sestavnih komponent. S pomočjo strokovne literature in kinematične analize je bil najprej določen žični model vzmetenja. Sledil je izračun vzmetnih konstant vzmeti in stabilizatorja ter koeficienta dušenja dušilca. Izračun obremenitev na posamezne podsisteme vzmetenja sestoji iz analize mas z izračunom težišča celotnega vozila ter predpisa posameznih obremenitvenih primerov, ki se delijo na maksimalne statične in dinamične. Izbrani so bili standardni elementi vzmetenja, ki služijo kot robna geometrija namensko izdelanemu premniku ter spodnji in zgornji kontrolni roki. Po določitvi preliminarne oblike komponent je sledila topološka optimizacija, z namenom manjšanja mase, njeni rezultati pa so bili upoštevani pri modeliranju končne oblike komponent. Konstruiranje vzmetenja se je zaključilo z numerično analizo, kjer so bile analizirane maksimalne napetosti in pomiki. Rezultat naloge je prototipna konstrukcija vzmetenja, ki jo je možno izdelati, v naslednjih fazah testiranja celotnega vozila pa tudi ovrednotiti.
Keywords: avtomobil, vzmetenje, topološka optimizacija, SIMP, kinematika vzmetenja, ODSEV 15
Published: 14.12.2015; Views: 750; Downloads: 122
.pdf Full text (4,80 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica