| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VPLIV NEKATERIH MARKETINŠKIH INFORMACIJ NA OBLIKOVANJE CENE AVTOMOBILSKEGA KASKO ZAVAROVANJA
Peter Mrđen, 2011, master's thesis

Abstract: V teoretičnem delu magistrskega dela najprej primerjamo različne vidike opredeljevanja storitev, vrste storitev ter njihove poglavitne značilnosti, po katerih se bistveno ločijo od fizičnih izdelkov. Nadalje obravnavamo področje zavarovalnih storitev, kjer predstavljamo zgodovino, poglavitne značilnosti in vrste zavarovalnih storitev ter njihov pomen. Zaradi specifičnih značilnosti storitev, kot so neotipljivost, neobstojnost, in heterogenost, je potrebno obravnavati oblikovanje cen storitev ločeno od oblikovanja cen fizičnih izdelkov, kar podrobneje opisujemo v našem magistrskem delu. Nadalje opisujemo probleme oblikovanja cen storitev, dejavnike, ki vplivajo na oblikovanje cen storitev, cilje, metode, taktike ter proces oblikovanja cen storitev. Podrobneje predstavimo tudi oblikovanje cen zavarovalnih storitev, strukturo zavarovalne premije ter določanje višine premije. V empiričnem delu podrobneje predstavimo raziskovalni problem, namen in cilje raziskave. Temu sledi raziskava vpliva nekaterih marketinških informacij na zavarovalno tehnični rezultat (v nadaljevanju ZTR) in posledično na ceno avtomobilskega kasko zavarovanja. Raziskava je pokazala, da na višino ZTR statistično pomembno vplivata naslednji dve marketinški informaciji: cena avtomobila in moč motorja avtomobila, medtem ko znamka in tip vozila, tip zavarovanca in kraj zavarovanja statistično pomembno ne vplivajo na ZTR. Ker smo imeli opravka tako s kategoričnimi kot z numeričnimi podatki, smo pri raziskavi uporabili dve metodi, in sicer: hi-kvadrat test za analizo kategoričnih podatkov ter bivariatno regresijsko analizo za merjenje vpliva numeričnih tipov spremenljivk. Glede na rezultate raziskave ugotavljamo, da obstaja v povezavi z ZTR negativna korelacija med obema neodvisnima spremenljivkama. Nadalje ugotavljamo, da je vrednost ZTR v negativni korelaciji s ceno zavarovanja. Široko področje oblikovanja cen storitev in v povezavi s tem tudi oblikovanje cen zavarovalniških storitev puščata široke možnosti nadaljnjega raziskovanja. in sicer predvsem na področju vpliva ostalih marketinških informacij na oblikovanje cen v zavarovalništvu, kot so: - cenovni cilji organizacije v povezavi z oblikovanjem prodajnih cen, - tržne strukture in oblikovanje cen zavarovalnih storitev, - organizacijske značilnosti in oblikovanje cen zavarovanja.
Keywords: značilnosti storitev, vrste storitev, opredelitev storitev, zavarovalništvo, značilnosti zavarovalnih storitev, vrste zavarovanja, oblikovanje prodajnih cen storitev, marketinške informacije, oblikovanje cen v zavarovalništvu, zavarovalna premija.
Published: 26.10.2011; Views: 2287; Downloads: 331
.pdf Full text (1,12 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica