| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH NA PRIMERU DVEH PODJETIJ
Pavlina Kirbiš, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomski seminar je sestavljen iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu za katerega smo uporabili metodo analize, smo teoretično obravnavali literaturo iz področja, ki smo si ga izbrali. Opredelili smo zadovoljstvo zaposlenih, predstavili dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih, in pomen zadovoljstva zaposlenih pri njihovem delu. Pri motivaciji smo se osredotočili na vprašanje, kaj ljudi motivira in kaj z motivacijo zaposlenih pridobimo. Opredelili smo dejavnike, ki učinkujejo na motivacijo in povezanost med motivacijo in zadovoljstvom zaposlenih. V poglavju o dejavnikih motiviranja ljudi pri delu smo dejavnike motiviranja našteli in jih opisali. Teoretični del diplomskega seminarja smo v drugem delu povezane s praktičnim delom. Za praktični del smo uporabili metodo neposrednega opazovanja, metodo deskripcije, s pomočjo katere smo predstavili obe podjetji, in metodo anketiranja. Drugi del diplomskega seminarja vsebuje predstavitev obeh podjetij in rezultate anketnega vprašalnika, ki smo jih med seboj primerjali glede na obe podjetji. V anketnem vprašalniki so zaposleni obeh podjetjih ocenjevali stopnjo zadovoljstva z delovnim mestom in stopnjo zadovoljstva sodelovanja med zaposlenimi, motivacijo zaposlenih, dejavnike, ki vplivajo na motivacijo zaposlenih in pripadnost organizaciji. Svoje odgovore so ovrednotili z ocenami od 1 do 5; ocena 1 pomeni «sploh se ne strinjam«, ocena 5 pa »popolnoma se strinjam«. Zaradi vse večje konkurence na trgu in hitrih sprememb v gospodarskem svetu je za podjetja pomembno, da dosegajo boljše rezultate od svojih konkurentov in da poslujejo pozitivno ter učinkovito. Pomembno je, da podjetja karseda učinkovito izkoristijo svoje potenciale, tako na primeru razvoja kot na primeru zaposlenih. Razvoj podjetja v pravi smeri prinese številne pozitivne posledice, ki jih čutijo tudi zaposleni v podjetju. V diplomskem seminarju smo na podlagi analize zadovoljstva dveh podjetij (podjetja A in podjetja B) prišli do ugotovitve, da je v povprečju splošno zadovoljstvo v podjetjih dobro. Iz tega lahko sklepamo, da sta podjetji na trgu uspešni in da dobro poslujeta. Zaposleni so zadovoljni s svojo zaposlitvijo, z delovanjem podjetja, z medsebojnimi odnosi med zaposlenimi in o podjetju tudi zunaj delovnega okolja lepo govorijo. Zaposleni obeh podjetij so dobro motivirani, svoje delo opravljajo vestno in odgovorno ter so glede na to s strani podjetja primerno nagrajeni. Ugotovili smo, da se zaposleni v obeh podjetjih počutijo dobro in da so ponosni na to, da so zaposleni prav v tem podjetju. Zaposleni se izgube zaposlitve ne bojijo, kar pomeni, da so zadovoljni z varnostjo zaposlitve. Vsi ti dejavniki zadovoljstva zaposlenih vplivajo na motivacijo zaposlenih, ki je v obeh podjetjih dobra, vizija obeh podjetij za prihodnost pa obetavna.
Keywords: zadovoljstvo zaposlenih, motivacija, zaposleni, dejavniki, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih, motivacijski dejavniki.
Published: 30.10.2013; Views: 1260; Downloads: 85
.pdf Full text (1,32 MB)

2.
PRESTRUKTURIRANJE Z IZČLENITVIJO NA PRIMERU DRUŽBE X
Pavlina Kirbiš, 2016, master's thesis

Abstract: Družbe se odločajo za postopek prestrukturiranja z izčlenitvijo iz različnih razlogov. Najpogosteje so ti razlogi krepitev fokusa poslovne strategije, del načrta združitve/prevzema, izboljšanje pretoka informacij in pridobitev boljšega dostopa do kapitalskih trgov ali pa zaradi upoštevanja direktiv kot v našem primeru družba X. Veliko je takšnih družb, ki se za postopek prestrukturiranja z izčlenitvijo odločijo zaradi kratkoročne in dolgoročne plačilne nesposobnosti. V teoretičnem delu magistrskega dela smo najprej opredelili krizo družb in njene značilnosti. Krizo smo opredelili in predstavili njene vrste, simptome in opozorilna znamenja krize na katera morajo biti družbe in njihovi nadrejeni pozorni, da bi jih lahko pravočasno zaznali in pravilno ukrepali. Nadalje smo predstavili pravni vidik izčlenitve in primerjavo med slovensko zakonodajo in zakonodajo Evropske unije na področju izčlenitve. V nadaljevanju teoretičnega dela smo predstavili metodo prestrukturiranja. Opredelili smo koncept prestrukturiranja in vlogo, predstavili načrt finančnega prestrukturiranja in opisali kaj vse je potrebno za učinkovito izvedbo prenove podjetja s postopkom prestrukturiranja. Predstavili smo vsebino izčlenitvenega postopka. V empiričnem delu smo predstavili in proučili postopek prestrukturiranja z izčlenitvijo na primeru družbe X, d.d. Družbo smo predstavili in opredelili pojem družbe. Opisali smo razloge za spreminjanje organizacije, vrste sprememb v njej in zaporedje dogodkov pred nastopom krize. Prestrukturiranje z izčlenitvijo smo na praktičnem primeru proučili, predstavili vzroke za izčlenitev družbe, zapisali pozitivne posledice le tega in predstavili izčlenjeno družbo- podjetje XY, d.o.o. V empiričnem delu smo primerjali postopek izčlenitve v Sloveniji, Evropski uniji in na Kitajskem. Zapisali smo temeljne razlike in podobnosti v postopku izčlenitve med njimi. Ugotovili smo, da je postopek izčlenitve postopek, ki se uporablja tako v Sloveniji, v Evropski uniji in tudi na Kitajskem. Postopka se je potrebno lotiti zelo skrbno in natančno, saj je analiza in skrbna priprava gradiva vpliva na uspešnost postopka. Za družbo postopek prestrukturiranja z izčlenitvijo predstavlja pomembno prelomnico v njegovem poslovanju in pomembno vpliva na poslovanje družbe in njen nadaljnji obstoj.
Keywords: kriza v družbi, postopek prestrukturiranja z izčlenitvijo, izčlenitev, Zakon o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju, Zakon o gospodarskih družbah, družba X, d.d., družba XY, d.o.o.
Published: 26.10.2016; Views: 545; Downloads: 99
.pdf Full text (1,27 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica