1. Razvoj marketinškega spleta za velenjsko jezeroPatricija Verbič Kovačič, 2023, master's thesis Abstract: Marketing je pomemben del vsakega podjetja, marketinški splet pa že od nekdaj velja za temelj marketinga. Poleg dobro razvitega marketinškega spleta je pomembno tudi poznavanje ciljnega trga. Porabniki se med seboj razlikujemo glede na potrebe in želje, s katerimi izdelki oziroma storitvami bomo zadovoljili svoje potrebe.
Namen magistrskega dela je podrobneje predstaviti pojme marketinški splet, marketinški koncept, vedenje porabnikov in segmentacija ciljnega trga. Poznavanje teh ključnih pojmov je zelo pomembno za podjetja, ki želijo na trgu delovati kar se da konkurenčno. Razumevanje porabnikov in njihovo zadovoljstvo sta ključnega pomena za uspešnost vsakega podjetja. V raziskovalnem delu magistrske naloge je namen ugotoviti, katere dejavnosti obiskovalci Velenjskega jezera že uporabljajo, katerih dogodkov se največkrat udeležijo, kakšne so želje po novih dejavnostih in kaj bi na Velenjskem jezeru spremenili.
V magistrskem delu želimo raziskati, kakšne so želje in potrebe obiskovalcev Velenjskega jezera, kako bi lahko povečali njegov obisk in kaj bi bilo potrebno izboljšati. Ugotoviti želimo, katere storitve obiskovalci že koristijo in kaj jih pri tem moti.
V raziskovalnem delu magistrskega dela smo ugotovili, da sta najpogostejša razloga za obisk Velenjskega jezera druženje s prijatelji in sprehod. S pomočjo odgovorov v anketi smo ciljno skupino segmentirali v šest skupin: na starše z otroki, športnike, nosečnice, sprehajalce, upokojence in tiste, ki na jezero prihajajo samo zaradi druženja ob pijači. Obiskovalci so zadovoljni s ponudbo Velenjskega jezera. Motijo jih predvsem umazana stranišča, premalo sence v poletnem času in plačljiv parkirni prostor. Največ anketirancev je odgovorilo, da bi dodali most čez jezero, naredili več naravne sence, povezali pešpoti med jezeri in dodali več vodnih igral. Keywords: marketinški splet, marketinški koncept, vedenje porabnikov, segmentacija trga. Published in DKUM: 12.10.2023; Views: 398; Downloads: 50
Full text (2,31 MB) |
2. Informacijska podpora sistemu managementa kakovosti v podjetju Ledinek Engineering d.o.o.Patricija Verbič, 2018, master's thesis/paper Abstract: V današnjem času si podjetja prizadevajo izboljšati svojo kakovost in skrajšati čas dela. Problem nastane, ko ne obvladujejo svojih tveganj, ali jih poznajo in jih ne upoštevajo pri svojem delu. Standard SIST EN ISO 9001:2015 se osredotoča na predvidevanje in obvladovanje tveganj v vseh poslovnih procesih. V skladu s tem, smo v podjetju pripravili programsko rešitev, s katero bi predvidevali in obvladovali možna tveganja. Z učinkovitim obvladovanjem tveganj, bi lahko prihranili čas in denar. Glavni motiv za certifikacijo ISO standarda so predvsem zahteve tujih poslovnih partnerjev, ki želijo skleniti posel ob zahtevi, da podjetje deluje v skladu s SIST EN ISO 9001. Management kakovosti in informacijska podpora delujeta sinergijsko, kar potrjuje več raziskav, ki so na kratko opisane v magistrskem delu. Keywords: Kakovost, Standardi SIST EN ISO 9001:2015, Management kakovosti, Informacijski sistem, Programski jeziki, Programska oprema Published in DKUM: 22.06.2018; Views: 1640; Downloads: 195
Full text (2,39 MB) |
3. Oglaševanje na internetu kot del promocijskega spleta na primeru spletne prodajalne Čarodejka : diplomsko deloPatricija Verbič, 2008, undergraduate thesis Keywords: oglaševanje, ekonomska propaganda, reklama, tržne poti, izdelki, kozmetika, politika izdelka, komuniciranje, internet, nakup, trženje, prodajalne, marketing, računalniške mreže, WWW, World Wide Web, elektronska pošta, storitve, elektronsko trženje, uporaba računalnika, oblikovanje, design, uporabniki, predstava, mediji, promocija, učinkovitost, pospeševanje prodaje, metode, nakup, dejavnost, organizacijske strukture, prodajna funkcija, Slovenija Published in DKUM: 28.05.2012; Views: 2101; Downloads: 99
Full text (1,24 MB) |