| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv vplivnežev na družbenih omrežjih na nakup izdelka
Patricija Kostanjšek, 2020, master's thesis

Abstract: Danes se z oglaševanjem srečamo vsak dan in vsepovsod. Svet je nakopičen z oglasi. Podjetja te izvajajo na najrazličnejše načine. Tako več ni težava narediti oglas, težava je narediti dober oglas. Takšen, ki bo pritegnil več zvestih odjemalcev hkrati. Družbena omrežja so postala pomembno orodje oglaševanja, s tem pa so se pojavili tudi vplivneži, ki imajo s svojo komunikacijo, resničnostjo in podobnostjo s svojimi sledilci večjo nakupno funkcijo kot nekateri tradicionalni načini oglaševanja. Namen magistrskega dela je raziskati, kako vplivneži vplivajo na družbenih omrežjih na nakup izdelka. Pri delu skušamo ugotoviti, kaj je tisto, kar vpliva na nakupne odločitve posameznikov in kaj ne. Želimo ugotoviti, kako pomemben je odnos, ki ga imajo vplivneži s svojim sledilci, da ta pripomore k nakupu nekega izdelka. V teoretičnem delu je predstavljeno, kaj sploh je marketinško komuniciranje ter katera orodja marketinškega komuniciranja poznamo, kdo je vplivnež, v kakšne skupine jih delimo, kakšna družbena omrežja poznamo in kako vplivneži vplivajo na nakup. V praktičnem delu pa smo želeli raziskati, kaj je tisto, kar je odjemalcem pomembno oziroma kaj jih prepriča, ko se odločijo za nakup izdelka na podlagi slovenskega vplivneža. V ta namen smo oblikovali vprašalnik, ki smo ga delili na družbenih omrežjih, kot so Facebook, Instagram ter LinkedIn. V študijo je bila vključena 201 oseba ‒ vsi so odgovorili pravilno na celotno anketo. Raziskava je pokazala, da so odjemalcem pomembni iskrenost, zaupanje, preprostost ter sposobnost vplivneža. Prav tako pa smo ugotovili, da če je odjemalec zadovoljen z izdelkom, ki ga je kupil na podlagi slovenskega vplivneža, bo v bodoče še opravil takšen nakup.
Keywords: vplivnež, marketinško komuniciranje, oglaševanje, družbena omrežja, vpliv na nakup.
Published: 10.11.2020; Views: 289; Downloads: 146
.pdf Full text (1,30 MB)

2.
Marketinško komuniciranje v podjetju Moi
Patricija Kostanjšek, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Komuniciranje je širok pojav, ki vsebuje procese ljudi, prav tako pa tudi procese v nas samih. Uporabljamo ga vsakodnevno in vsepovsod. Kot posamezniki komuniciramo tako v zasebnem življenju kot tudi na delovnem mestu. Poleg nas samih komunicirajo tudi podjetja, društva, organizacije in države. Marketinško komuniciranje je povezava med organizacijo in zunanjim svetom, še posebej s kupci izdelkov oziroma storitev, in vključuje vse marketinške dejavnosti. V diplomskem projektu bomo v teoretičnem delu predstavili, kaj sploh je marketinško komuniciranje. Skozi različne definicije bomo predstavili njegov pomen, instrumente, strategije in oblikovali proračun marketinškega komuniciranja. V marketinškem komuniciranju poznamo pet instrumentov: oglaševanje, odnose z javnostjo, osebno prodajo, pospeševanje prodaje ter neposredno trženje in prav z njimi podjetje poskuša svoje izdelke in storitve predstaviti odjemalcem. V empiričnem delu bomo predstavili podjetje Moi. Tako kot vsa druga podjetja se tudi ta zaveda, da je pomembno, kakšno marketinško komuniciranje uporabljajo, da bodo kar najbolj uspešni na konkurenčnem trgu. S pravilno uporabo in izbiro orodij marketinškega komuniciranja lahko vplivajo na nakupne odločitve njihovih ciljnih in novih kupcev ter posledično povečujejo svojo prodajo oziroma dobiček. K izbiri teme diplomskega projekta je poleg sodelovanja s podjetjem Moi pri Marketinškem semaforju, ki ga na Ekonomsko-poslovni fakulteti Maribor organiziram s Klubom za marketing, pripomoglo tudi to, da je to področje, ki me zanima, saj nas spremlja skozi vse življenje in se z njim soočamo skoraj vsak trenutek.
Keywords: marketinško komuniciranje, oglaševanje, osebna prodaja, odnosi z javnostjo, pospeševanja prodaje, podjetje Moi
Published: 15.12.2017; Views: 695; Downloads: 187
.pdf Full text (845,98 KB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica