| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vključevanje didaktičnih iger v kontekst izvedbe prometnovarnostnih vsebin v 4. in 5. razredu osnovne šole : magistrsko delo
Nuša Mernik, 2023, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo Vključevanje didaktičnih iger v kontekst izvedbe prometno varnostnih vsebin v 4. in 5. razredu osnovne šole je sestavljeno iz treh delov. V teoretičnem delu smo predstavili promet, vrste prometa, otroka kot udeleženca v prometu in opisali otroka kot pešca in otroka kot kolesarja, opisali vidike prometne varnosti, prometne nesreče in navedli značilnosti otrokovega razvoja z vidika prometne varnosti, navedli vsebine prometne vzgoje pri pouku, opisali igro, uporabo iger pri pouku in predstavili didaktične igre. V empiričnem delu smo s pomočjo empirične raziskave ugotovili, kaj učitelji menijo o vključevanju didaktičnih iger v kontekst prometno varnostnih vsebin. Ugotovili smo, da večina učiteljev vključuje didaktične igre v kontekst izvedbe prometno varnostnih vsebin, da najpogosteje vključujejo igre vlog in igre s pravili, da večina učiteljev izdela svoje didaktične igre in da so vsi sodelujoči učitelji opazili večjo motivacijo učencev za sodelovanje pri didaktičnih igrah. Slaba plat vključevanja didaktičnih iger pa so pomanjkanje časa in problem zagotavljanja discipline in reda v razredu. V praktičnem delu smo zasnovali in preskusili didaktične igre kviz Kolo sreče o prometu, kviz Pravilno ali nepravilno, namizno igro Promet in prometni znaki in karte Poišči par. Igre smo prikazali učencem in ti so jih preizkusili.
Keywords: prometna vzgoja, didaktične igre, razredni pouk
Published in DKUM: 05.09.2023; Views: 406; Downloads: 66
.pdf Full text (2,77 MB)

2.
Sanacija in površinska zaščita armiranobetonske fasade objekta Hmezad : magistrsko delo
Nuša Mernik, 2021, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga obravnava sanacijo in površinsko zaščito armiranobetonske fasade skladiščnega objekta Hmezad v Žalcu. Prvi del je posvečen armiranemu betonu ter vzrokih za njegovo propadanje in pregledu trenutnih slovenskih regulativov s področja sanacije objektov. V drugem delu je opisano stanje armiranobetonske fasade objekta pred sanacijo in površinsko zaščito ter analiza in opis najpogostejših poškodb ter ugotovitev vzrokov za njihov nastanek. Opisan je predviden postopek sanacije in površinske zaščite ter sam potek sanacije in zaščite armiranobetonske fasade, ki je potekala v drugi polovici leta 2019. V zaključku je podana ocena uspešnosti projekta na podlagi ponovnega pregleda objekta aprila leta 2021
Keywords: gradbeništvo, vzroki propadanja betona, vzroki propadanja armature, sanacija armiranega betona, korozija betona, korozija armature, poškodbe armiranobetonske fasade, postopek sanacije in zaščite armiranobetonske fasade, ocena uspešnosti sanacije
Published in DKUM: 17.01.2022; Views: 984; Downloads: 99
.pdf Full text (10,31 MB)

3.
Razlike med javnimi vrtci v Sloveniji in na Hrvaškem glede na vidike kakovosti : diplomsko delo
Nuša Mernik, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes imajo vrtci vse večjo vlogo, saj jih obiskuje vedno več otrok. Delovanje vrtcev se lahko med državami razlikuje, zato smo se odločili raziskati vidike kakovosti javnih vrtcev v Sloveniji in na Hrvaškem. Namen diplomskega dela je raziskati in spoznati morebitne razlike med slovenskimi in hrvaškimi javnimi vrtci glede na vidik kakovosti. Cilji diplomske naloge so raziskati in ugotoviti delovanje slovenskih in hrvaških vrtcev, raziskati in ugotoviti morebitne podobnosti in razlike v delovanju med slovenskimi in hrvaškimi vrtci ter raziskati in ugotoviti upoštevanje in sledenje vidikom kakovosti v slovenskih in hrvaških vrtcih. V empiričnem delu smo izvedli raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika, v kateri so sodelovali vzgojitelji predšolskih otrok in pomočniki vzgojiteljev iz številnih slovenskih in hrvaških vrtcev. V raziskavi je sodelovalo 221 strokovnih delavcev vrtcev. V raziskavi smo ugotovili, da skoraj vsi vzgojitelji kakor tudi pomočniki vzgojiteljev iz Slovenije in Hrvaške poznajo vidike kakovosti, le nekaj odstotkov je v obeh državah odgovorilo, da delno poznajo vidike kakovosti. Pogostost pregledovanja igrač in igral je ne glede na državo povečini ustrezna ter pri sodelovanju vrtcev s starši otrok nismo zasledili velikih razlik. Prav tako pri vključevanju zunanjih institucij in posameznikov iz okolja so bila majhna odstopanja med državami.
Keywords: vidiki kakovosti, javni vrtci, slovenski vrtci, hrvaški vrtci.
Published in DKUM: 13.12.2021; Views: 962; Downloads: 165
.pdf Full text (1,25 MB)

4.
Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica