| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Redni letni razgovori v ginekološko-porodniškem oddelku Splošne bolnišnice Murska Sobota
Nuša Horvat, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Redni letni razgovor kot močno orodje managementa je poglobljen, strukturiran in usmerjen razgovor med vodjo in sodelavcem na katerikoli organizacijski ravni, kjer se pregledajo rezultati preteklega obdobja in planirajo aktivnosti za uspešnejše delo v prihodnje. Iz rednih letnih razgovorov imajo korist trije udeleženci, in sicer zaposleni, vodje ter organizacija. Priprave in izvedbe rednih letnih razgovorov se organizacija mora lotiti sistematično. V diplomskem delu smo raziskali redne letne razgovore v ginekološko-porodniškem oddelku Splošne bolnišnice Murska Sobota, javnem sektorju, za katerega velja zakonodaja o uvedbi rednih letnih razgovorov.
Keywords: redni letni razgovori, vodja, zaposleni, organizacija, ginekološko-porodniški oddelek
Published in DKUM: 01.04.2016; Views: 1820; Downloads: 143
.pdf Full text (1,98 MB)

2.
VPLIV MANAGEMENTSKEGA VIDIKA DRUŽBENE ODGOVORNOSTI NA POSLOVANJE PERUTNINE PTUJ D.D.
Nuša Horvat, 2013, master's thesis

Abstract: Opredelitev družbene odgovornosti podjetja je zelo velika. Na ozko opredelitev se osredotočajo nekatere odgovornosti, ki vključujejo deležnike, na široko pa tiste, ki opredeljujejo odgovornost do družbenega in naravnega okolja. Dileme in kritike uvajanja koncepta družbene odgovornosti so se pojavile v preteklosti, predvsem z vidika kontradiktornosti med višjimi stroški in dobičkom, ki nastajajo predvsem zaradi družbene odgovornosti. Magistrsko delo predstavlja problematiko družbene odgovornosti podjetja. V literaturi te definicije problematike nismo zasledili, kajti opredeljena je le temeljna značilnost raznih avtorjev. Predvsem gre za razumevanje problematike, ki pravi, da je družbena odgovornost le resen poskus reševanja socialnih in družbenih problemov, ki so v celoti ali delno povzročeni s strani drugih podjetij. Torej, družbeno odgovorno podjetje je tisto, ki je odgovorno do vseh subjektov, ki so bili na kakršen koli način vpleteni v njegovo delovanje. Številne raziskave so pri iskanju povezav med družbeno odgovornostjo in poslovno uspešnostjo naletele na problem opredelitve spremenljivk in problem pomanjkanja družbene odgovornosti. Do danes zagovorniki družbene odgovornosti podjetij niso dokazali trdne kvalitetne povezave med družbeno odgovornimi aktivnostmi podjetja in finančnimi kazalniki poslovanja. Nekateri drugi avtorji so mnenja, da se nekateri pozitivni vidiki ne vidijo v finančnih rezultatih podjetja, temveč jih opozarjajo na dolgoročne koristi. Ob koristih nastajajo tudi določeni stroški, ki jih družbeno odgovorno ravnanje podjetju prinaša, kakor tudi stroški, zaradi katerih se podjetja redkeje odločajo za družbeno odgovorno ravnanje. V slovenskih podjetjih je več kot polovica družbeno odgovornih aktivnosti občasnih in v veliki meri povezanih s poslovno strategijo. Pomanjkanje denarja se kaže predvsem v tem, da slovenska podjetja dojemajo družbeno odgovornost kot stroške in ne kot naložbo v prihodnost. Raziskava je pokazala, da se podjetje Perutnina Ptuj d. d. v določeni meri zaveda družbene odgovornosti do zaposlenih. Pri tej odgovornosti ima veliko vlogo tudi socialna odgovornost podjetja, zato podjetje velikokrat meji k zagotavljanju in ohranjanju delovnih mest. Družbeno odgovorno ravnanje podjetja zaposleni velikokrat povezujejo z zadovoljstvom pri delu ter ostalimi delovnimi pogoji. Na podlagi raziskave smo tudi ugotovili, da se pogledi različnih delavcev ne razlikujejo od pogledov zaposlenih na družbeno odgovornost.
Keywords: družbena odgovornost, poslovanje, management, uspešnost, učinkovitost, delovanje, okolje, spoštovanje, sodelovanje  
Published in DKUM: 17.10.2013; Views: 1695; Downloads: 245
.pdf Full text (1,85 MB)

3.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA PODJETJA PIPISTREL, D.O.O.
Nuša Horvat, 2010, final seminar paper

Abstract: Vodenje podjetja danes ne pomeni več samo ukvarjanja s trenutnimi poslovnimi problemi in njihovega reševanja. Uspeh sodobnega poslovodenja je predvsem v pravočasnem prepoznavanju morebitnih nevarnosti, ki lahko ogrozijo poslovanje podjetja. Veliko konkurenčno prednost lahko prispeva tudi prepoznavanje priložnosti, ki se podjetju ponujajo, in hiter odziv nanje. Pri tem so odločilne sposobnosti poslovodstva, da v pravem trenutku prepozna najustreznejšo priložnost in jo kar najbolje izkoristi podjetju v prid. Izredno pomembni so kadri, ki prispevajo k dobrim rezultatom podjetja. Kvaliteta storitev se kaže v notranji urejenosti, dodatnem izobraževanju, ustrezni informiranosti zaposlenih in nenazadnje v dobrih odnosih med zaposlenimi. V taki klimi bodo zaposleni lahko še naprej zagotavljali konkurenčnost in ustrezen delež prodaje. Za uspešnost podjetja v storitveni dejavnosti je med drugim še posebno pomembno tudi to, da si poslovodstvo in zaposleni podjetja skupaj prizadevajo ustvariti zadovoljne kupce. Odličnost podjetja pa se pokaže pri prilagodljivosti tržnim spremembam okolja podjetja, za kar pa je predpogoj dobro izdelana celovita ocena prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti. Podjetje Pipistrel, d.o.o., lahko obstane in ima možnosti za uspešno delovanje, če se bo v prihodnosti otreslo negativnega delovanja nekaterih družbenikov in spremljalo spremembe ter jih izrabilo v svoj prid. Zmagovalna konkurenčna prednost podjetja je prava kombinacija med lokacijo, prodajnim programom in zaposlenimi.
Keywords: vodenje podjetja, podjetje, poslovodstvo, zaposleni, prednosti, slabosti, priložnosti nevarnosti.
Published in DKUM: 21.01.2011; Views: 5609; Downloads: 1096
.pdf Full text (657,84 KB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica