| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Načini oglaševanja in vpliv na potrošnika
Nino Planinšek, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času postajajo potrošniki vse zahtevnejši glede želja, potreb in interesov. Posledično postaja tudi oglaševanje pomemben del našega vsakdanjega življenja. Oglaševanje prikazuje predstavljanje ter promoviranje izdelkov in storitev podjetja z namenom povečevanja prodaje ter informiranja strank o izdelkih. Namen diplomskega projekta je predstaviti, kakšne vrste oglaševanja danes v največji meri uporabljajo podjetja ter kakšen vpliv ima to na potrošnike. V prvem delu bomo podrobneje opredelili pojem oglaševanja, sledila bo predstavitev medijev, prek katerih poteka poslovno komuniciranje, dodali bomo tudi prednosti in slabosti, s katerimi se srečujemo pri odločitvah o ustrezni izbiri medija. V drugem delu se bomo osredotočili na cilje oglaševanja in jih podrobneje definirali ter opisali. V tretjem delu bo beseda tekla o značilnostih potrošnikov, katerih raziskovanje in uvrščanje predstavlja pomemben delež pri uspešnem oglaševanju. Vplive oglaševanja na potrošnike bomo predstavili z anketo, na katero je odgovorilo sto udeležencev, ki so bili ključni za našo raziskavo. Anketa je bila sestavljena iz devetih vprašanj, ki so bila skrbno zastavljena in so nam omogočila uspešno raziskavo. Namen tega diplomskega projekta je predstaviti kakšnih vrst oglaševanja se danes v največji meri poslužujejo podjetja ter kakšen vpliv ima to na potrošnike. V prvem delu bomo podrobneje opredelili pojem oglaševanja, sledila bo predstavitev samih medijev preko katerih poteka poslovno komuniciranje, dodali bomo prednosti in slabosti s katerimi se srečujemo pri odločitvah o ustrezni izbiri medija. V drugem delu se bomo osredotočili na cilje oglaševanja in jih podrobneje definirali ter opisali. V tretjem delu bo beseda tekla o značilnostih potrošnikov, katerih raziskovanje in uvrščanje predstavlja pomemben delež pri uspešnem oglaševanju. Vplive oglaševanja na potrošnike bomo predstavili z anketo na katero je odgovorilo 100 udeležencev, le-ti so bili ključni za našo raziskavo. Anketa je bila sestavljena iz devetih vprašanj, ki so bila skrbno zastavljena in nam omogočila uspešno raziskavo.
Keywords: Oglaševanje, oglas, vpliv, vedenje potrošnikov, mediji.
Published: 17.09.2019; Views: 33; Downloads: 8
.pdf Full text (1,59 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica