| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv prodajnega procesa poslovne programske opreme na uporabniško izkušnjo končnega poslovnega uporabnika
Nino Kaučič, 2024, master's thesis

Abstract: V raziskavi smo se osredotočili na preučevanje vpliva osebnega svetovanja, jasnosti komunikacije in strokovnosti prodajnega osebja na uporabniško izkušnjo poslovnih uporabnikov programske opreme. Naš glavni namen je bil ugotoviti, kako ti dejavniki vplivajo na zadovoljstvo uporabnikov in njihove odločitve za nakup ter nadaljnjo uporabo programske opreme. Raziskavo smo izvedli s kvalitativno metodologijo, pri čemer smo analizirali transkripte poglobljenih intervjujev s poslovnimi uporabniki iz različnih industrijskih sektorjev. Cilj intervjujev je bil pridobiti vpogled v njihove resnične izkušnje, potrebe, pričakovanja in dojemanja, ki oblikujejo njihovo zadovoljstvo ali nezadovoljstvo s poslovno programsko opremo. Ugotovili smo, da je osebno svetovanje s strani prodajnih predstavnikov ključno za pozitivno uporabniško izkušnjo. Uporabniki so izrazili visoko stopnjo zadovoljstva z jasnostjo in transparentnostjo komunikacije ter strokovnostjo prodajnega osebja. Njihovo znanje in sposobnost prilagoditve informacij specifičnim potrebam uporabnikov sta bistveno prispevala k odločitvi za nakup in kasnejši uporabi programske opreme. Rezultati naše raziskave bodo imeli pomemben vpliv na strategije podjetij, ki razvijajo in tržijo poslovno programsko opremo. Poudarjajo potrebo po vlaganju v usposabljanje prodajnega osebja, da bi izboljšali njihovo tehnično znanje in komunikacijske veščine. Prav tako priporočamo vzpostavitev sistemov za zbiranje in upoštevanje povratnih informacij uporabnikov, kar lahko vodi k večjemu zadovoljstvu strank in izboljšanju produktov ter storitev. Z implementacijo teh ukrepov lahko podjetja izboljšajo svojo konkurenčnost na trgu, povečajo zvestobo strank in dosežejo boljše poslovne rezultate. Naša raziskava tako ponuja dragocene uvide za podjetja, ki želijo izboljšati svojo uporabniško izkušnjo in s tem dolgoročno uspešnost na trgu.
Keywords: uporabniška izkušnja, osebno svetovanje, jasnost komunikacije, strokovnost prodajnega osebja, poslovna programska oprema, zadovoljstvo strank, kvalitativna raziskava, poglobljeni intervjuji, prodajni proces, povratne informacije uporabnikov
Published in DKUM: 29.11.2024; Views: 0; Downloads: 47
.pdf Full text (1,60 MB)

2.
Uvajanje e-poštnega marketinga preko platforme net-results
Nino Kaučič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Vse več se dan danes v poslovanje uvaja nove in bolj napredne tehnologije. E-pošta je eden najbolj razširjenih medijev, ki na enostaven način doseže zelo široko množico. Vse več podjetij uporablja za komunikacijo s svojimi strankami prav e-pošto. Preko e-pošte komunicirajo, ter gradijo odnose in razmerja s potencialnimi strankami. Cilj je le te preobrniti v dejanske stranke. Pri tem si pomagajo s strategijami e-poštnega marketinga, ter tako svoje cilje o rasti dosegajo s pomočjo e-pošte. V nalogi smo predstavili pojma e-pošta in e-poštni marketing. Oba pojma smo opredelili, ter predstavili prednost in tudi slabosti uporabe le teh, v poslovanju. S teorijo in primeri smo prikazali, zakaj sta e-pošta, ter e-poštni marketing tako zelo pomembna v poslovanju podjetij in posameznikov. Poudarili smo pomembnost segmentacije, uvajanja e-poštne strategije v poslovanje, pridobivanje potencialnih strank, ter predstavili avtomatizacijo e-pošte in e-poštnega marketinga. Na koncu predstavljena praktična simulacija e-poštne kampanje, ter uprizorjen še potek izdelave visoko zmogljive e-pošte, katero smo poslali tridesetim posameznikom, ter na podlagi tega izvedli kratko analizo, kako se le ti odzivajo na e-pošto, ter strategijo e-poštnega marketinga. Analiza je pokazala, da dobro oblikovana e-pošta prej vzpodbudi prejemnika k nakupu. Prav tako kvalitetna e-pošta pozitivno vpliva na njihovo uporabniško izkušnjo. Prav tako prekomerno pošiljanje e-pošte lahko odvrne posameznike, zato v izogib temu se ustvarjajo v poslovanju kampanje v katere posamezniki s potrditvijo privolijo prejemanje e-pošte.
Keywords: e-pošta, e-poštni marketing, segmentacija, personalizacija, avtomatizacija, dizajn, potencialne stranke, e-poštna kampanja, Net Results
Published in DKUM: 08.11.2021; Views: 953; Downloads: 105
.pdf Full text (741,89 KB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica