| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
FORMALNO NEPOPOLNA PONUDBA V PRAKSI DRŽAVNE REVIZIJSKE KOMISIJE V LETU 2013
Nina Vodušek, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Javno naročanje predstavlja pomemben del javnih financ, zato želijo naročniki v postopku javnega naročanja izbrati ekonomsko najugodnejšega ponudnika. Pri tem pa včasih pozabijo, da mora biti ponudba izbranega ponudnika v času izdaje odločitve o izbiri najugodnejšega ponudnika popolna, kar pomeni, da ne sme vsebovati niti formalnih pomanjkljivosti, razen, če so le te tako neznatne, da gre za nebistvene formalne pomanjkljivosti, ki so podrobneje določene v zakonu. V kolikor ponudba vsebuje pomanjkljivosti v delih, ki ne vplivajo na njeno razvrstitev glede na merila govorimo o formalno nepopolni ponudbi za katero zakon predpisuje, da morajo naročniki pozvati ponudnika na dopolnitev ponudbe. Vendar pa okviru instituta formalno nepopolne ponudbe niso dovoljeni vsi popravki oziroma dopolnitve, zato sem v svojem diplomskem delu predstavila posamezne pomanjkljivosti, ki jih je dovoljeno dopolnjevati in tiste, ki jim zakon tega ne dovoljuje. V praksi prihaja predvsem do sporov kdaj določeno ponudbo šteti za formalno nepopolno, kdaj gre za ponudbo z nebistvenimi pomanjkljivostmi in kdaj za nepopolno ponudbo, ki je ni dovoljeno dopolnjevati. V svoji diplomski nalogi sem te pojme podrobno analizirala in jih predstavila tudi skozi prakso Državne revizijske komisije v letu 2013.
Keywords: javno naročanje, formalno nepopolna ponudba, nebistvene formalne pomanjkljivosti, popolna ponudba, zahtevek za revizijo
Published: 01.06.2015; Views: 1303; Downloads: 174
.pdf Full text (495,29 KB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica