1.
NAČRTOVANJE GLASBENO-DIDAKTIČNIH IGER V VRTCUNina Veler, 2015, undergraduate thesis
Abstract: POVZETEK
V teoretičnem delu diplomskega dela je predstavljen glasbeni razvoj otrok v prvem in drugem starostnem obdobju, igra kot splošna metoda dela z otroki, ter teoretična izhodišča o načrtovanju glasbeno-didaktičnih iger. Vključena je tudi pomembnost vloge odraslega, pri čemer mislimo predvsem na starše in vlogo vzgojiteljice v otrokovi igri.
V empiričnem delu diplomske naloge smo, preko anketnega vprašalnika, raziskovali kvantiteto in kvaliteto načrtovanja ter pogostost vključevanja glasbeno-didaktičnih iger v vzgojno-izobraževalni proces. Razlike smo ugotavljali glede na delovne izkušnje vzgojiteljev.
Keywords: KLJUČNE BESEDE
• kurikulum, • načrtovanje, • predšolski otrok, • glasbeno-didaktične igre.
Published in DKUM: 27.05.2015; Views: 3255; Downloads: 605
Full text (1,14 MB)