| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE PRIREDITEV
Nina Uršič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Bistvo prireditev je njihovo načrtovanje in uporaba ustreznih instrumentov marketinškega komuniciranja. Posledica pravilne izbire instrumentov predstavlja obisk oziroma ne obisk prireditve. Instrumenti morajo biti takšni, da pritegnejo pozornost ciljnih skupin in vsebujejo vse potrebne informacije o dogodku. Prireditev mora biti oblikovana tako, da bo zadovoljila obiskovalce, da bo čim večji obisk in s tem čim večji prihodki.
Keywords: marketinško komuniciranje oglaševanje pospeševanje prodaje osebna prodaja odnosi z javnostmi neposredno trženje prireditev načrtovanje prireditve
Published: 06.12.2012; Views: 1117; Downloads: 122
.pdf Full text (2,77 MB)

2.
POSLOVNA POGAJANJA S ČEŠKIMI PARTNERJI NA PRIMERU PODJETJA TAB
Nina Uršič, 2015, master's thesis

Abstract: Vsi ljudje se pogajamo, pa naj bo to na zavedni ali nezavedni ravni. Pogajati se začnemo že kot otroci. Takrat so najpogostejše teme pogajanj o tem, kaj bomo jedli, oblekli, kam bomo šli, kaj bomo naredili in kaj ne. Kot najstniki se s starši zopet pogajamo na primer o tem, kako dolgo bomo lahko ostali zunaj. Kadar se udeležimo kakšnih tržnic, sejmov, imamo prav tako možnost, da se na primer pogajamo o nižji ceni. S pogajanji se srečujemo na vsakem koraku. Nekateri pogosteje, drugi malo manj. Pogajamo se lahko v prostem času ali v službi. Nekateri se s pogajanji ukvarjajo poklicno. To najpogosteje zasledimo v poslovnem svetu. Da dosežemo uspešen izid pogajanj, moramo imeti o tem nekaj znanja. Zelo dobro moramo poznati vse stopnje pogajanj in vedeti, kaj moramo znotraj posamezne stopnje storiti. Ker imajo pogajalci sami velik vpliv na končni izid pogajanj, je potrebno vedeti, kako se med pogajanji obnašati in kakšne lastnosti, osebnostne značilnosti naj imajo pogajalci. V primeru, da se soočamo z mednarodnimi pogajanji, je potrebno podrobno proučiti in poznati kulturo nasprotne strani. V tem magistrskem delu, ki je sestavljen iz dveh delov, se bom osredotočila predvsem na poslovna pogajanja na Češkem. Prvi del je teoretičen, drugi del pa empiričen, kamor bom vključila intervju, ki ga bom izvedla z zaposlenim v podjetju TAB d.d.
Keywords: poslovna pogajanja, stopnje pogajanj, osebnostne lastnosti pogajalcev, kultura v mednarodnih poslovnih pogajanjih, češki pogajalski slog, pogajanja v podjetju TAB d.d.
Published: 19.11.2015; Views: 537; Downloads: 86
.pdf Full text (2,65 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica