| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
TEMELJNI CILJI PODJETJA KOT DEL POLITIKE PODJETJA NA PRIMERU IZBRANEGA PODJETJA PRINT-DIVISION D.O.O.
Nina Salapura, 2011, final seminar paper

Abstract: POVZETEK Dan danes je v Sloveniji vedno več majhnih in srednje velikih podjetij. Proučevano podjetje spada med srednje velika podjetja, ki se ukvarjajo z digitalnim tiskom. Zaradi konkurence, ki ga ima podjetje, mora svoje znanje in izkušnje nadgrajevati, da bo ves čas v prednosti pred konkurenco. Podjetje bo lahko uspešno poslovalo, če bo imelo dobro zastavljeno vizijo predvsem pa dobro oblikovano politiko podjetja. Diplomski seminar smo pričeli z opredelitvijo teoretičnih izhodišč o tem, kaj je politika podjetja, torej kaj je poslanstvo, smotri, izhodiščni, vmesni in končni ali temeljni cilji. Prav tako smo v prvem delu teoretično proučevali interese zunanjih in notranjih udeležencev ter interesno usklajevanje in izbiro politike podjetja. Nadaljevali smo s kratko predstavitvijo podjetja in njegovo zgodovino. Sledila je ugotovitev in analiza temeljnih ciljev proučevanega podjetja. V zadnjem delu pa smo predstavili predloge za izboljšanje temeljnih ciljev. Ti predlogi so zadrževanje kvalitet, izboljšave na področju logistike in nabave, povečanje prometa podjetja pri obstoječih naročnikih doma in v tujini in pridobivanje novih naročnikov. Podjetju bodo omogočili, da bo uspešno poslovalo in bo vedno korak pred konkurenco. S tem smo tudi prišli do spoznanja, da je dobro oblikovana politika podjetja ključnega pomena za dobro poslovanje proučevanega podjetja. Politika proučevanega podjetja pa vsebuje poslanstvo, temeljne cilije in smotre, ki izhajajo iz vizije tega podjetja.
Keywords: Ključne besede: • POLITIKA PODJETJA • POSLANSTVO • SMOTRI • TEMELJNI CILJI • VIZIJA • KONKURENCA • PREDNOSTI IN SLABOSTI • MOŽNOSTI IN NEVARNOSTI • MALA IN SREDNJE VELIKA PODJETJA • IZBOLJŠANJE TEMELJNIH CILJEV
Published: 08.11.2011; Views: 2435; Downloads: 373
.pdf Full text (1,02 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica