| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
OGLAŠEVANJE V FUNKCIJI IZOBRAŽEVANJA V PODJETJU TELEKOM SLOVENIJE D.D.
Nina Jeraj, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi bomo predstavili podjetje Telekom Slovenije, d.d. kot mobilnega operaterja. Osredotočili se bomo na oglaševanje različnih ponudnikov mobilnih aparatov, skozi izobraževanje zaposlenih v prodaji. Zanima nas, kako izobraževanja ponudnikov mobilnih aparatov vplivajo na prodajalca v odnosu do kupca. Telekom Slovenije smo izbrali zaradi večletnih delovnih izkušenj na področju mobilne telefonije. Vsakodnevno se srečujemo s strankami, izobraževanji in napredno tehnologijo. Diplomska naloga je sestavljena iz osmih poglavij. V prvem teoretičnem delu bomo predstavili teorijo trženja, trženjski splet in tržno komuniciranje. Omenili smo tudi zadovoljstvo kupca in oglaševanje na splošno. V drugem teoretičnem delu, pa smo predstavili izobraževanje, cilje izobraževanja, motivacijo za izobraževanje, kakovost in uspešnost izobraževanja. V šestem poglavju smo opisali podjetje Telekom Slovenije, d.d. kot mobilnega operaterja, njegovo zgodovino, poslanstvo in vizijo, organiziranost izobraževanja v podjetju in se dotaknili tudi izobraževanja ponudnikov mobilnih aparatov, ki poteka v Telekomovih centrih. Diplomsko nalogo smo zaključili z ugotovitvami, ki smo jih pridobili s pomočjo ankete o izobraževanju ponudnikov mobilnih aparatov. Anketo smo poslali zaposlenim v Telekomovih centrih po Sloveniji. Z raziskavo smo ugotovili, da izobraževanje vpliva na prodajalca, povedali smo, kako dobro so tovrstna izobraževanja pripravljena in kako koristna so za podjetje. V diplomski nalogi smo ugotovili, da so izobraževanja koristna in da vplivajo na boljše oglaševanje izdelkov. Zaposleni so prisotni na večini izobraževanj, saj se tudi sami zavedajo, da so le-ta koristna in menijo, da so izobraževanja dobro pripravljena. Ugotovili smo, da se odnos do kupca po izobraževanju spremeni, tako postajajo prodajalci bolj zanesljivi, prijazni in bolje predstavljajo nove produkte.
Keywords: Telekom Slovenije, d.d., ponudniki mobilnih aparatov, izobraževanje, oglaševanje, prodaja, mobilni aparati.
Published in DKUM: 01.07.2013; Views: 2236; Downloads: 251
.pdf Full text (5,06 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica