| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 41
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
Namizna aplikacija za beleženje statistike igralcev na rokometni tekmi
Timotej Friškovec, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu predstavimo razvoj namizne aplikacije za vodenje statistike igralcev na rokometni tekmi. Pri tem podatke o tekmi, igralcih in uporabnikih pridobimo s pomočjo zahtevkov HTTP, temelječih na REST aplikacijskem programskem vmesniku. Na podlagi podatkov in vzorca MVVM opišemo implementacijo uporabniško prijaznega vmesnika, ki nam nato pomaga pri vnosu in spremljanju dogodkov na tekmi.
Keywords: namizna aplikacija, rokometna tekma, statistika igralcev, WPF, C#
Published: 18.10.2021; Views: 78; Downloads: 9
.pdf Full text (1,59 MB)

2.
Razvoj grafičnega pogona za upodabljanje vokslov
Tilen Koren, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obsega izdelavo grafičnega pogona za upodabljanje vokslov s poudarkom na prilagojenih algoritmih metode metanja žarkov. Namen je prikazati omejitve in preučiti tehnike razvoja z metodo metanja žarkov na grafičnih procesnih enotah za realno-časovne aplikacije. Metoda metanja žarkov je uporabljena zaradi prepričljivejših rezultatov upodabljanja. Zaradi počasne operacije iskanje presečišč pri metodi metanja žarkov, z trikotniškimi modeli, so v pogonu uporabljeni vokselski modeli. Rezultati so pokazali, da z uporabo vokselskih modelov dosežemo nad šestdeset slik na sekundo pri majhnem številu modelov.
Keywords: voksel, grafični pogon, metanje žarkov, mehke sence, grafična procesna enota
Published: 18.10.2021; Views: 53; Downloads: 8
.pdf Full text (1,31 MB)

3.
Razvoj sistema za realnočasovni prenos zvočnega posnetka v lokalnem omrežju
Aljaž Šimunić, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Pri glasbenih nastopih v živo nastaja težava, ko glasbeniki ne slišijo svojega petja oz. igranja. Ta težava se rešuje s t. i. monitorji – zvočniki, ki se uporabljajo za spremljanje igranja in petja posameznega glasbenika. Obstoječi sistemi so učinkoviti, vendar cenovno dragi. V diplomskem delu se predlaga nov sistem, ki temelji na mobilnih tehnologijah. Za zajemanje zvoka se uporabi digitalna mešalna miza, ki je povezana s strežnikom, za oddajanje zvoka pa se uporabi ločen usmerjevalnik na frekvenci 5 GHz. Uporabniki zvok sprejemajo s svojimi mobilnimi telefoni, podprtimi z operacijskim sistemom Android ali iOS. Predlagana rešitev je cenovno ugodnejša od obstoječih sistemov, saj za svoje delovanje uporablja nenamenske strojne komponente.
Keywords: mobilne tehnologije, Android, iOS, realnočasovni prenos podatkov, prenos zvočnega posnetka
Published: 18.10.2021; Views: 54; Downloads: 6
.pdf Full text (995,30 KB)

4.
Razvoj aplikacije upravitelja gesel z uporabo ogrodja WPF
Benjamin Kotnik, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu se osredotočimo na pomembnost močnih gesel in njihovo varno shranjevanje. Pri tem predstavimo novo aplikacijo upravitelja gesel, ki omogoča varno hranjenje občutljivih podatkov ter ustvarjanje močnih gesel. Dodatni cilj diplomskega dela je nudenje preprostega in uporabnega vmesnika za preprost pregled nad varno hranjenimi podatki. V delu najprej predstavimo načrtovanje uporabniškega vmesnika aplikacije kot tudi teoretično ozadje uporabljenih algoritmov šifriranja. Aplikacijo smo testirali glede na njene zmogljivosti ter podali ugotovitve na podlagi pridobljenih rezultatov.
Keywords: šifriranje, varnost gesel, upravitelj gesel, WPF, Prism.
Published: 18.10.2021; Views: 50; Downloads: 7
.pdf Full text (1,20 MB)

5.
Primerjava programskih rešitev ARCore in ARKit za mobilno obogateno resničnost
Žiga Vinčec, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo primerjali dve najbolj uporabljeni programski orodji za ustvarjanje mobilnih aplikacij s funkcionalnostmi obogatene resničnosti, Googlov ARCore in Applov ARKit. V igralnem pogonu Unity smo s programsko rešitvijo ARFoundation razvili enotno aplikacijo za obe platformi. Z aplikacijo smo testirali hitrost ustvarjanja navideznih ravnin in postavitve navideznega objekta v prostor, ter beležili različne interakcije glede na število izrisanih sličic na sekundo. Teste smo izvedli na različnih površinah, v različnih svetlobnih pogojih, ter nato primerjali vpliv danih okoljskih dejavnikov na kakovost in zmogljivost obogatene resničnosti.
Keywords: obogatena resničnost, mobilna obogatena resničnost, ARCore, ARKit, ARFoundation
Published: 18.10.2021; Views: 46; Downloads: 5
.pdf Full text (803,77 KB)

6.
Osnovni algoritmi gručenja
Niko Lukač, 2021, other educational material

Keywords: algoritmi gručenja, algoritmi
Published: 10.06.2021; Views: 204; Downloads: 31
.pdf Full text (851,54 KB)

7.
Algoritmi za indeksiranje spletnih virov
Niko Lukač, 2021, other educational material

Keywords: algoritmi, spletni viri, indeksiranje spletni virov, učbeniki
Published: 10.06.2021; Views: 181; Downloads: 24
.pdf Full text (495,66 KB)

8.
Algoritmi za uvrstitev spletnih strani
Niko Lukač, 2021, other educational material

Keywords: algoritmi, spletne strani, e-gradiva
Published: 13.05.2021; Views: 245; Downloads: 38
.pdf Full text (511,79 KB)

9.
Iskanje ranljivosti XSS v spletnih aplikacijah z uporabo metod strojnega učenja
Ivan Kozulić, 2020, master's thesis

Abstract: Cross-site scripting (XSS) napadi še vedno predstavljajo veliko varnostno tveganje pri spletnih aplikacijah. V magistrskem delu predstavljamo metodo za iskanje ranljivosti v JavaScript programski kodi, pri čemer smo uporabili algoritme strojnega učenja. V teoretičnem delu najprej opišemo osnovne koncepte napadov XSS in z njimi povezane ranljivosti. Predstavimo tudi sorodne pristope za iskanje ranljivosti XSS. V praktičnem delu magistrskega dela pa se posvetimo načinu izračuna značilnic iz JavaScript kode ter pripravi učne in testne množice. Na podlagi značilnic smo usposobili model strojnega učenja za ločevanje ranljivih od neranljivih aplikacij. Iz rezultatov sklepamo, da je metoda učinkovita in nudi dodatno podporo pri odkrivanju ranljivosti XSS.
Keywords: varnost spletnih aplikacij, XSS, JavaScript, strojno učenje
Published: 04.11.2020; Views: 216; Downloads: 43
.pdf Full text (1,24 MB)

10.
Napovedovanje geoprostorskih rastrskih podatkov s konvolucijskimi nevronskimi mrežami
Mitja Žalik, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu predstavimo uporabo konvolucijskih nevronskih mrež za napoved geoprostorskih rastrskih podatkov. V prvem delu opišemo geoprostorske podatke in zgradbo ter značilnosti konvolucijskih nevronskih mrež. V drugem delu predlagamo model nevronske mreže, ki ga uporabimo za dolgoročno napoved sončnega potenciala in kratkoročno napoved vegetacijskega indeksa NDVI. Povprečna napaka po metriki NRMSE znaša 0,22% pri napovedi sončnega potenciala in 15% pri napovedi indeksa NDVI. Diplomsko delo zaključimo s predlogi možnih razširitev.
Keywords: umetna inteligenca, globoko učenje, konvolucijske nevronske mreže, geoprostorski podatki, rastrski podatki
Published: 04.11.2020; Views: 291; Downloads: 88
.pdf Full text (3,14 MB)

Search done in 0.15 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica