| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Upravljanje objektov znotraj razširjene resničnosti s pomočjo prepoznavanja kretenj
Niko Jernejšek, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu bomo predstavili področje razširjene resničnosti in prepoznavanja gest. Pridobljeno znanje bomo aplicirali na izdelku, in sicer na aplikaciji, ki bo združevala obe področji. Aplikacija bo izdelana na Unity 3D-platformi v programskem jeziku C#. Razširjena resničnost bo delovala na osnovi prepoznave in sledenja unikatnega markerja, za prepoznavo kretenj pa bo uporabljala napravo Leap Motion. Aplikacija bo delovala tako, da bo prek uporabnikove kamere najprej poiskala marker in s pomočjo tega razširila resničnost s 3D-modelom. Nato bo s pomočjo naprave Leap Motion sledila uporabnikovim kretnjam in smiselno animirala 3D-objekt, odvisno od tipa kretenj.
Keywords: razširjena resničnost, prepoznava kretenj, Unity 3D, Leap Motion
Published: 19.02.2015; Views: 767; Downloads: 73
.pdf Full text (2,45 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica