| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Pomen izkušnje predšolskih otrok na Velikonočni dogodivščini v Botaničnem vrtu Univerze v Mariboru : diplomsko delo
Nika Erjavec, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Naravno okolje predstavlja za otroke izziv, saj vselej ponuja nove možnosti raziskovanja, ki od otroka zahtevajo, da je kognitivno in motorično dejaven, a hkrati s svojo skrivnostnostjo narava buri njegovo domišljijo in v njem vzbuja radovednost, ki lahko kasneje privede do ljubezni do narave. V mestnih središčih je zmeraj manj naravnih površin, zato so ena izmed bolj priljubljenih destinacij za izlete različna naravna okolja – eno izmed takih okolij je botanični vrt, ki poleg sprostitve ponuja še različne možnosti pridobivanja novega znanja. Vse več botaničnih vrtov organizira različne dejavnosti in oglede za otroke, pri katerih usposobljeni pedagoški delavci pozornost otrok usmerjajo v naravo in vse, kar ponuja. Tako je bil zastavljen tudi dogodek Velikonočna dogodivščina v Botaničnem vrtu Univerze v Mariboru, na katerem so otroci iz vaškega in mestnega okolja na novo spoznavali ali zgolj prepoznavali rastline, ki sestavljajo tradicionalni velikonočni presmec. Po koncu dogodka smo s starši in z otroki izvedli ustne intervjuje. Največ otrok je uspešno poimenovalo zgolj eno rastlino iz presmeca in več kot polovica manj po dve ali tri. Vse rastline iz presmeca je poznala več kot polovica staršev, največkrat omenjeni na novo prepoznani rastlini sta bili klek in spomladanska resa. Mnenja staršev o izvedenem dogodku so bila v veliki večini pozitivna – navajali so predvsem, da jim je bil dogodek všeč, zanimiv za otroke in poučen.
Keywords: Naravoslovje, učenje, naravno okolje, naravoslovne dejavnosti, botanični vrt
Published in DKUM: 23.06.2023; Views: 621; Downloads: 91
.pdf Full text (1,19 MB)

2.
Motivacija za izobraževanje v biotehniškem centru naklo
Nika Erjavec, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava motiviranost zaposlenih za izobraževanje v Biotehniškem centru Naklo. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti kakšen način motiviranja uporabljajo nadrejeni, ter kateri način je najbolj učinkovit. Diplomska naloga zajema teoretično opredelitev motivacije in izobraževanja, predstavitev podjetja, raziskavo ter diskusijo. Pri teoretičnem delu sta bili uporabljeni metodi deskripcije in kompilacije. Za ugotavljanje obstoječih stanj pa smo uporabili metodo anketiranja. Ugotovili smo, da večino zaposlenih motivira pridobivanje novih znanj, ter da preobremenjenost najbolj ovira zaposlene za izobraževanje.
Keywords: Motivacija, izobraževanje, izobraževanje zaposlenih
Published in DKUM: 01.12.2021; Views: 909; Downloads: 346
.pdf Full text (1,48 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica