| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Optimizacija delovanja motorja dirkalnika za prvenstvo formula driver
Nejc Mlakar, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opisuje optimizacijo sesalnega sistema motorja dirkalnika z namenom povečanja moči motorja. Cilj optimizacije je bil testirati vpliv različnih dolžin vstopnih cevi na masni tok zraka in tlačno valovanje v sesalnem kolektorju ter posledično na karakteristike moči in navora. V 1-D programu AVL BOOST je bil narejen numerični model motorja, na katerem so bile testirane vstopne cevi šestih različnih dolžin. Dobljeni rezultati numerične analize so bili primerjani s podatki motorja proizvajalca.
Keywords: Optimizacija, AVL BOOST, sesalni kolektor, karakteristike motorja
Published: 22.09.2017; Views: 486; Downloads: 73
.pdf Full text (2,09 MB)

2.
IZBOLJŠAVA NABAVNEGA POSLOVANJA V PODJETJU ILIRIJA D.D.
Nejc Mlakar, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi vse večje konkurence na globalnem tržišču je izredno pomemben sodoben pristop k organizaciji dela, poslovanje in premišljeno gospodarjenje. Tako je uspešnost podjetja izjemno soodvisna od izvedenih procesov nabave, ki se mora prilagajati novim pogojem poslovanja in novim zahtevam po kakovosti. Nabava v podjetju Ilirija, d. d., služi kot operativna funkcija nakupa, najema ali drugačnih pravnih sredstev, s katerimi podjetje pridobiva opremo, materiale in storitve skladno s potrebami naročnikov v podjetju. Zelo pomembna funkcija nabavnega oddelka je seveda zmanjševanje stroškov oz. optimizacija stroškov v podjetju. Velik del tega lahko pridobimo z dobrim planiranjem in seveda izkoristimo nabavo surovin in materialov s čim večjimi količinskimi popusti. V diplomskem delu smo s pomočjo strokovne literature prikazali proces nabave materiala, postopek naročanja in na splošno predstavili postopek reševanja reklamacij v podjetju Ilirija. Osredotočili smo se na učinkovitost obstoječega sistema − sistema naročanja po potrebi za nov proizvod, ga predstavili, ugotavljali pomanjkljivosti ter jih skušali odpraviti z uvedbo novega sistema naročanja z optimizacijo nabavnega naročila (ONK) z vidika količinskih popustov. Za optimalno količino naročanja smo uporabili model POM-QM. Rezultate obeh sistemov naročanja smo primerjali med seboj in na koncu podali oceno izboljšav pred in po optimizaciji ter prikazali reševanje problema z optimizacijo nabavnega naročila z uvedbo količinskih popustov v računalniškem programu POM-QM za Windows 3.0.
Keywords:  nabava,  proces nabave,  reklamacija,  optimizacija nabavne količine (ONK),  model POM-QM.
Published: 13.11.2012; Views: 1513; Downloads: 119
.pdf Full text (6,51 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica