| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Proces pridobivanja kadrov generacije Z
Nejc Bernik, 2024, master's thesis

Abstract: Organizacije se v zadnjih letih soočajo s problematiko pomanjkanja kadra. K temu so pripomogle tudi značilnosti generacije Z, ki predstavlja osebe, rojene med letoma 1995 in 2010 . Generacija Z se za razliko od generacije Y in generacije X, ki nastopata v vlogi delodajalcev, pomembno razlikuje ne le po načinu življenja, temveč tudi po vrednotah. Cilj magistrskega dela je ugotoviti, katere značilnosti odlikujejo generacijo Z in kako te značilnosti vplivajo na proces njenega zaposlovanja. V ta namen je izvedena raziskava med populacijo generacije Z. Raziskava poteka v treh delih. Prvi del raziskave se nanaša na anketni vprašalnik, ki je bil razdeljen med splošno populacijo generacije Z. Drugi del raziskave poteka v proizvodnji organizaciji Domel, d. o. o., kjer se anketira že zaposleno generacijo Z. Tretji del raziskave poteka s pomočjo metode intervjuvanja, kjer s pomočjo usmerjenega intervjuja pridobimo podatke vodje kadrovske službe v organizaciji Domel, d. o. o. Z anketiranjem splošne populacije generacije Z in že zaposlene generacije Z v organizaciji Domel, d. o. o., ugotavljamo, kaj omenjeno generacijo motivira, kakšno razmerje med prostim časom in kariero si želi ter kaj ji pri delu v organizaciji pomeni največ in kaj najmanj, predvsem v smislu organizacijske klime. Ugotovimo, da se značilnosti generacije Z razlikujejo od starejših generacij, saj je generacija Z najbolj digitalno vešča generacija do sedaj. Zaradi znanja, ki ga ima za uporabo digitalne tehnologije, bodočim delodajalcem predstavlja neprecenljiv kader. Izsledke teh dveh raziskav nadgradimo tudi s podatki na osnovi usmerjenega intervjuja in delodajalcem predlagamo možnosti zaposlitve generacije Z. Ugotovimo tudi, da bodo morali delodajalci prilagoditi delovne procese, če bodo želeli pridobiti, predvsem pa ohraniti kadre generacije Z.
Keywords: značilnosti, pridobivanje, generacija Z, organizacije, Domel
Published in DKUM: 12.06.2024; Views: 141; Downloads: 73
.pdf Full text (4,02 MB)

2.
Zasnova poslovnega načrta avtokampa Kamp Loka
Nejc Bernik, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava kampiranje v Škofji Loki. Mesto z okolico si kamp zasluži, saj je drugo najstarejše mesto v Sloveniji, ponuja bogato turistično izkušnjo in je v bližini naravnih turističnih krajev, zgodovinskih znamenitosti in prestolnice. Cilj naloge je preveriti, ali je na razpoložljivem prostoru možno postaviti kamp in ali je ta finančno vzdržen ter kolikšen je njegov vpliv na mesto Škofja Loka, okoliške turistične destinacije in regijo. Pri preverjanju smiselnosti postavitve Kampa Loka smo s pregledom turističnih dejstev, znanja in vedenja iz literature ter s pomočjo poslovnega načrta preverili finančno smiselnost izvedbe za lastnika ter ocenjevali okoljske vplive na Škofjo Loko in okolico. Naloga predstavlja smiseln in finančno uspešen Kamp Loka ter način umeščanja v prostor, razdelitev parcel, povezavo s turistično ponudbo ter predlaga nadaljnjo širitev podjetja na različna, s kampom povezana področja.
Keywords: kamp, Škofja Loka, poslovni načrt, turizem.
Published in DKUM: 13.10.2022; Views: 604; Downloads: 91
.pdf Full text (4,62 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica