| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv industrije 4.0 na operativni management: izzivi za poslovno strategijo
Neda Nešković, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Industrija 4.0, znana kot četrta industrijska revolucija, s seboj prinaša drastične spremembe v proizvodnji in poslovanju z vključevanjem pametnih tehnologij. Industrija 4.0 prinaša pomembne spremembe v upravljanju dobavne verige, saj omogoča spremljanje in analizo podatkov v realnem času, kar prispeva k zmanjšanju zalog in optimizaciji logističnih procesov. Cilj raziskave je analizirati vpliv industrije 4.0 na operativni management in izzive v poslovni strategiji, s posebnim poudarkom na podjetju Zara. V raziskavi bomo uporabili kombinacijo primarne in sekundarne raziskave, vključno z analizo relevantne literature ter anketiranjem zaposlenih in managerjev Zare.
Keywords: Industrija 4.0, operativni management, kompanija Zara
Published in DKUM: 16.10.2024; Views: 0; Downloads: 27
.pdf Full text (1,87 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica