| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VPLIV ZAUPANJA NA ODLOČANJE O IZBIRI ZAVAROVALNEGA POSREDNIKA
Neža Kutnar, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: V prvem delu diplomske naloge opisujemo proces odločanja skupaj z intuitivnim odločanjem, saj je ta najbolj pogost pri strateških odločitvah. Predstavimo, kaj je zaupanje in kako je pomembno med podjetji. V delu, kjer opisujemo pravno-formalni vidik zavarovalništva, se osredotočimo predvsem na delovanje zavarovalnih posrednikov. Pridobitev zaupanja s strani stranke je najbolj pomemben člen dela zavarovalnih posrednikov in močno vpliva na odločitev o izbiri le-teh. Delo zavarovalnih posrednikov je pri nas še vedno premalo poznano in se ga pogosto enači z delom zavarovalni zastopnikov, kar še zdaleč ni isto. Konkurenca je tako zelo velika, ker je vpliv zavarovalnic in hkrati zavarovalnih zastopnikov zelo močan, in tudi ker se odpira vedno več novih zavarovalno posredniških družb. V drugem, raziskovalnem delu diplomske naloge smo s pomočjo obširnega anketnega vprašalnika ugotovili, da managerji sprejemajo odločitve o izbiri zavarovalnega posrednika za zavarovanje poslovnih tveganj predvsem intuitivno. Odločitev o izbiri zavarovalnega posrednika predstavlja zahteven strateški odločitveni problem. Podjetja v Sloveniji še vedno v veliki meri ne poznajo delovanja in storitev zavarovalnih posrednikov in jih zelo pogosto zamenjujejo z zavarovalnimi zastopniki. Za vzpostavitev zaupanja v zavarovalnega posrednika je potreben dolgotrajen proces. Podjetja, ki ne sodelujejo z zavarovalnim posrednikom, nimajo zaupanja vanje. Dejavniki, ki najbolj vplivajo na izbiro določenega zavarovalnega posrednika so predvsem izkušnje in strokovnost zavarovalnega posrednika ter ponudba storitev. Podjetja se ne odločijo za sodelovanje z njimi, predvsem zaradi nepoznavanja zavarovalnih posrednikov.
Keywords: proces odločanja, intuitivno odločanje, zaupanje, zavarovalni posrednik
Published in DKUM: 23.06.2015; Views: 5033; Downloads: 134
.pdf Full text (1,53 MB)

Search done in 1.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica