| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Mnenjski vodje v digitalnem svetu
Nastja Slemenšek, 2020, master's thesis

Abstract: Osebno vplivanje in koncept mnenjskega voditeljstva so odkrili v ZDA v 40. letih prejšnjega stoletja. Vse od takrat do danes se je razvilo mnogo definicij, ki razlagajo, kdo sploh so mnenjski vodje in kje jih najdemo. Če povzamemo, so mnenjski vodje posamezniki, ki vplivajo na stališča odjemalcev o določenih izdelkih ali storitvah. Ker je internet na področje trženja prinesel ogromno novosti in močno spremenil nakupno vedenje uporabnikov, so se pojavili posamezniki, ki vplivajo preko družbenih omrežij. Imenujemo jih lahko vplivneži, vplivneži v digitalnem svetu, spletni vplivneži, influencerji in še bi lahko naštevali. Odjemalci so dobili večji nadzor nad samim procesom trženja in sami se odločajo, preko katerega medija želijo sprejemati informacije. Vplivneži v digitalnem svetu podajajo veliko informacij o raznoraznih izdelkih, odjemalci pa se sami odločajo, če jih želijo sprejeti, spremljati in upoštevati pri nakupu. Magistrsko delo opisuje osebni vpliv, mnenjske vodje, vplivneže v digitalnem svetu, nakupno vedenje, vpliv kozmetičnih podjetij na vplivneže in vplive vplivnežev na odjemalce, na njihove namere, želje, interese in pozornost pri nakupu. Kozmetična industrija je pomembna globalna industrija, razširjena po celem svetu. Ker obstaja že odkar pomnimo, podjetij, ki se ukvarjajo s kozmetiko, pa je ogromno, je pomembno, kako jo tržijo. Vedno več kozmetičnih podjetij se poslužuje sodelovanj z osebami, ki preko digitalnih omrežij širijo svoj vpliv, in tako preko njih komunicirajo s svojimi ciljnimi skupinami. Podatke za raziskavo smo pridobivali s pomočjo kvalitativnega raziskovanja, z globinskimi intervjuji in fokusno skupino. Izvedena sta bila dva globinska intervjuja, s podjetjema Kozmetika Afrodita, d. o. o., in Dominur, d. o. o., katerih primarna dejavnost je kozmetika. Izvedli smo še globinska intervjuja s kozmetičnima navdušenkama in blogerkama, Ano Verdnik in Cindy Sabolčec, ter fokusno skupino petih uporabnic kozmetike. Prišli smo do zanimivih odgovorov, ugotovili smo, da obstajajo vplivi podjetij na vplivneže in vplivi vplivnežev naprej na odjemalce. Podjetja in blogerki se oboji strinjajo, da mora med njimi obstajati skladnost vrednot enih in drugih. Koncept vplivnežev v digitalnem svetu s področja kozmetike v Sloveniji je relativno neraziskan, zato lahko izsledki naše raziskave pomagajo pri nadaljnjih. V prihodnosti se pričakuje še povečanje števila vplivnežev digitalnega sveta in s tem povečanje sodelovanj s podjetji.
Keywords: mnenjski vodja, vplivnež, marketing, kozmetična podjetja, globinski intervju, fokusna skupina
Published: 19.08.2020; Views: 310; Downloads: 68
.pdf Full text (910,30 KB)

2.
OBVLADOVANJE KONFLIKTOV V RAZLIČNIH ORGANIZACIJAH
Nastja Slemenšek, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Ljudje se vsakodnevno spopadamo s konflikti na različnih mestih, z različnimi ljudmi. Redko kdo pa razmišlja o tem, kaj je konflikt, kako nastane, kakšne so posledice in kako jih je najlažje reševati. Ko govorimo o konfliktu, najprej pomislimo, da je to nekaj negativnega, nihče pa ne pomisli, da je lahko vsak najmanjši spor odlična priložnost za izboljšanje in razvoj. Izredno pomembno je, da se tega zavedajo tudi vsi zaposleni v podjetjih, od direktorja do podrejenih. Glede na to, da so nemoteno delovanje in dobri odnosi med zaposlenimi ključni pri uspehu podjetja, bi temu morali vsi namenjati več pozornosti. V diplomskem seminarju z naslovom Obvladovanje konfliktov v različnih organizacijah raziskujemo, kaj sploh je konflikt, kakšne konflikte poznamo, kako prihaja do njih in kako jih rešujemo. Zanima nas, kako se s konflikti in njihovim preprečevanjem ter reševanjem spopadajo v različnih podjetjih oziroma organizacijah. V teoretičnem delu raziščemo vire in literaturo ter na kratko predstavimo, kaj je že zapisanega o konfliktih in kakšne so definicije ter pogledi različnih avtorjev. V empiričnem delu je podana raziskava v petih med seboj nepovezanih podjetjih z namenom, da ugotovimo, kakšno je stanje konfliktnosti. Zanima nas, kako razumejo konflikte, kako gledajo na vzroke in posledice konfliktov, s čimer smo preverili konfliktnost v podjetjih. Želimo izvedeti, ali imajo kakšne predloge za preprečevanje konfliktov in če v njih vidijo tudi kaj pozitivnega.
Keywords: konflikt, reševanje, metode reševanja konfliktov, vzroki konfliktov, posledice konfliktov
Published: 29.10.2015; Views: 580; Downloads: 96
.pdf Full text (669,25 KB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica