| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Didaktično vrednotenje programa Microsoft PowerPoint za pouk geografije
Nadja Kotnik, 2018, master's thesis

Abstract: Po naših opažanjih se program Microsoft PowerPoint (v nadaljevanju MS PPT) pogosto uporablja pri pouku geografije. V teoretičnem delu magistrske naloge smo zato s pomočjo kvalitativne analize strokovne literature ovrednotili didaktično vrednost programa MS PPT za pouk geografije. Analizirali smo funkcije MS PPT in izpostavili tiste, ki še posebej dobro podpirajo potrebe geografskega pouka in geografske učne cilje. Hkrati smo opozorili na potencialne negativne vidike nepremišljene ali pretirane uporabe programa MS PPT v izobraževanju oziroma pri pouku geografije. Kljub temu, da je program MS PPT pogost pripomoček (tudi učilo) pri pouku geografije, menimo, da se o njegovi smotrni uporabi ne diskutira dovolj, vsaj ne na formalen in sistematičen način. V teoretičnem delu smo zato predstavili kognitivno teorijo večpredstavnostnega učenja, ki poda načela, kako oblikovati MS PPT drsnice z ozirom na zakonitosti učenja. Predstavili smo tudi smernice oblikovanja MS PPT drsnic s področja grafičnega oblikovanja. V empiričnem delu nas je zanimalo, kako bodoči učitelji geografije ocenjujejo didaktično vrednost programa MS PPT, kakšne so njihove navade uporabe ter kako vrednotijo lastno znanje za rabo programa. Izbiro statističnega vzorca je pogojevalo dejstvo, da bodoči učitelji geografije pripadajo generacijam, ki so tehnično zelo podkovane in posledično pogosto posegajo po tehnologiji. Predvidevamo, da bodo z uporabo MS PPT nadaljevali tudi v prihodnje v vlogah rednih učiteljev. Statistična analiza rezultatov spletne ankete bodočih učiteljev geografije nakazuje, da program pogosto uporabljajo pri obvezni pedagoški praksi in v okviru učnih nastopov. Menijo, da oblika in način uporabe programa MS PPT pomembno vplivata na kvaliteto učnih ur geografije in si želijo, da bi v okviru formalnega izobraževanja dobili še več podpore, ko gre za didaktično uporabo programa MS PPT pri učnih urah geografije.
Keywords: pouk geografije, multimedija, večpredstavnostno učenje, Microsoft PowerPoint, bodoči učitelji geografije
Published in DKUM: 20.11.2018; Views: 1219; Downloads: 97
.pdf Full text (2,90 MB)

2.
Representation of Gender in Books for the English Reading Competitions in First and Second Triad of Primary School
Nadja Kotnik, 2018, master's thesis

Abstract: The purpose of the MA thesis was to analyse 21 easy readers in terms of gender. The easy readers included in the analysis appeared on one of the two reading lists for the English reading competitions, EPI reading badge and Bookworms in the academic year 2015/2016. The books were examined with quantitative, qualitative and linguistic analysis with the aim of revealing gender bias and stereotyping in the characterization of male and female characters. An initial overview of the sample revealed great diversity in the sample – almost half the sample represented re-written versions of older books, while the other half were books with original plots or adaptations based on recent films. With regard to quantitative analysis, an underrepresentation of female characters was identified in the text as well as the illustrations. In general, males predominated in every category that we quantitatively analysed, but there were a few books where this was not the case. The qualitative and linguistic analysis provided mixed results. There were some newer easy readers where progress in terms of defying gender stereotypes and discrimination was noticeable, but some older books expressed evident gender bias.
Keywords: gender, easy readers, gender stereotypes, gender roles, English reading competitions, linguistic analysis, content analysis, semiotic analysis
Published in DKUM: 20.11.2018; Views: 1307; Downloads: 94
.pdf Full text (2,42 MB)

3.
UVAJANJE REDNIH LETNIH RAZGOVOROV V SOCIALNEM VARSTVU CELJSKE REGIJE
Nadja Kotnik, 2013, master's thesis

Abstract: Teoretična izhodišča: Redni letni razgovor je eden izmed osnovnih instrumentov obojestranske komunikacije. Cilj letnih razgovorov je izboljšanje posameznika – zaposlenega ali vodje, delovnih rezultatov in organizacije kot celote. Namen raziskave je bil ugotoviti željo po uvedbi rednih letnih razgovorov zaposlenih v socialno varstvenih zavodih. Metodologija raziskave: Uporabili smo kvalitativno metodologijo raziskovanja. Podatke smo zbirali s strukturiranim anketnim vprašalnikom, ki je vseboval 8 sklopov vprašanj. V raziskavo je bilo vključenih 197 zaposlenih iz devetih socialno varstvenih organizacij celjske regije. Rezultate raziskave smo statistično prikazani s pomočjo računalniških programov Microsoft Excel in Microsoft Word ter programskim paketom SPSS. Rezultati: Rezultati so pokazali, da starost zaposlenih ne vpliva (t= -0,154; p= 0,610) na poznavanje pomena rednih letnih razgovorov, medtem ko stopnja izobrazbe vpliva (t= -1,957; p= 0,050) na poznavanje uvedbe le-teh. Sodelavci manj pričakujejo od rednih letnih razgovorov kot vodje. V raziskavi smo prav tako ugotovili, da so medsebojni odnosi v socialno varstvenih zavodih, v katerih se izvajajo redni letni razgovori, bistveno boljši (p= 0,001). Sklep: Redni letni razgovor je eden izmed kadrovskih orodij, ki je organizaciji pomoč pri razvoju kadrov, vpliva na medsebojne odnose zaposlenih in pripomore k doseganju kakovostnih storitev. Zaposleni, ki imajo možnost oblikovanja vizije organizacije so motivirani, da delo opravljajo strokovno in s posluhom za potrebe starejših.
Keywords: redni letni razgovor, komunikacija, motivacija, socialno varstveni zavod.
Published in DKUM: 07.02.2014; Views: 2334; Downloads: 292
.pdf Full text (1,72 MB)

Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica