| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VIDEO UMETNOST NA SLOVENSKEM 1969-1990
Monika Vrečar, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi raziskujem vpliv video tehnologije v slovenskem prostoru na razvoj nove umetniške zvrsti — video umetnosti. Vzporedno s predstavitvijo video del nekaterih najpomembnejših slovenskih avtorjev, ki so uveljavili video umetnost v Sloveniji, se predvsem osredotočam na različne načine produkcije videov in njihov družbeni kontekst. V sedemdesetih letih je tako produkcija med drugim vezana na nacionalni televizijski program, v osemdesetih pa se veja video umetnosti razdeli na institucionalno uveljavljeno video umetnost in na video kot pomemben del subkulturne scene. V vprašanju je tudi status samega video medija kot umetniškega izraznega sredstva na eni strani ter komercialnega produkcijskega sredstva na drugi. V teoretičnem delu ugotavljam, da se operiranje z novim medijem spreminja glede na družbeni kontekst, zaznamujeta pa ga tako tehnološki kot kulturni napredek. Raziskovanje logično zaključim v lastnem video izdelku z naslovom TRAINing, ki se ukvarja s hiazmom dveh različnih časov in perspektiv potujočega subjekta, kateri se vsakodnevno spopada z dialektiko notranjega in zunanjega sveta. Oseba, kot razmišljujoči subjekt in »objekt«, številka v družbenem mehanizmu. Hkrati je v vprašanju ciljna naravnanost človeka, ki ob vsakem doseženem koncu poti občuti tesnobo vprašljivosti bistva cilja.
Keywords: video, video umetnost, slovenski video, alternativa, film, televizija
Published: 19.03.2010; Views: 2255; Downloads: 185
.pdf Full text (733,32 KB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica