| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VPLIVI TELEVIZIJSKEGA OGLAŠEVANJA PREHRANE NA PREDŠOLSKEGA OTROKA
Mojca Vengušt, 2016, undergraduate thesis

Abstract: POVZETEK V diplomskem delu smo predstavili smernice zdravega prehranjevanja, vlogo vzgojitelja in staršev v procesu prehranjevanja otrok, vpliv televizije na otroka, količino in vsebino oglasov, otrokovo razumevanje oglasov, prehrana v oglasih, zakonodajo na področju oglaševanja prehrane otrokom in predstavljen je Nacionalni program prehranske politike. Z raziskavo smo ugotavljali, kako starši sodelujejo z otrokom pri gledanju televizije, kakšen poudarek dajo na reklame, ali menijo, da lahko reklame vplivajo tudi na izbor prehrane. Osredotočili smo se na oglase, ki jih lahko vidijo otroci na televiziji. V empiričnem delu pa so predstavljeni rezultati raziskave. Za zbiranje podatkov smo uporabili anonimno anketo. Na anketo so odgovarjali starši, ki so imeli otroke vključene v šentjurski vrtec, v šolskem letu 2014/15. Zanimalo nas je tudi, kakšna hrana in pijača je v oglasih. Starši so odgovarjali na vprašanja, povezana s pomenom, časom, prisotnostjo pri gledanju televizije, mnenja o oglasih, ki oglašujejo hrano in vpliv oglasov na prehranske navade otrok. Rezultati raziskave so pokazali, da se starši zavedajo pomembnosti, da so prisotni z otrokom pri gledanju televizije, prav tako tudi vedo, kaj otrok gleda na televiziji. Vseeno pa je večina staršev ob gledanju televizije prisotnih le občasno. Starši opazijo reklamne oglase vendar pa trdijo, da to ne vpliva na njihov nakup. Vseeno pa menijo, da oglaševanje manj zdrave hrane za otroke, vpliva na prehranske navade in debelost. Večina staršev pozna smernice zdravega prehranjevanja, vendar jih upoštevajo le občasno. Prišli smo do ugotovitve, da je vpliv televizijskega oglaševanja na predšolskega otroka v največji meri odvisen od staršev.
Keywords: predšolski otrok, prehrana, televizija, oglaševanje, vzgojitelj, starši.
Published: 02.06.2016; Views: 521; Downloads: 84
.pdf Full text (1,18 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica