2.
Pomen komunikacije v organizacijiMojca Simčič, 2016, bachelor thesis/paper
Abstract: Diplomska naloga, v kateri predstavljamo komunikacijske kanale znotraj izbranega podjetja in zadovoljstvo zaposlenih v dotičnem podjetju, je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela.
Prvi, teoretični del, je razdeljen na 4 poglavja. V prvem delu teoretičnega dela najprej opredelimo komunikacijo, v drugem predstavimo komunikacijske kanale, tretji del pa je posvečen internemu komuniciranju. Zadnji del teoretičnega dela je predstavitev izbrane organizacije – Mercator d.d. Hipermarket Nova Gorica mesto (v nadaljevanju Mercator PE Nova Gorica).
Drugi del diplomske naloge, empirični del, predstavlja 6. poglavje te naloge, v katerem analiziramo podatke, pridobljene z anketnim vprašalnikom, ki smo ga razdelili med zaposlene v izbranem podjetju. V analizi odgovorov predstavljamo tudi morebitne predloge za izboljšavo in spremembe, ki bi v podjetju pripomogle k boljšemu vzdušju in počutju zaposlenih, posledično pa bi seveda vplivale na boljše in kvalitetnejše opravljeno delo.
Glavne naloge diplomskega dela so: ugotoviti, kateri so dejavniki uspešnega komuniciranja v preučevani organizaciji; ugotoviti, kaj zaposlene te organizacije motivira; ugotoviti, kako odnos v timu vpliva na zaposlene, kako se rešujejo nastali konflikti. Ko smo preučevali anketne vprašalnike, smo ugotovili, da največ informacij zaposleni v Mercator PE Nova Gorica dobijo na sestankih, od vodji in sodelavcev, še pomembnejši pa je podatek, da so anketiranci v veliki večini pritrdili, da so sestanki uspešni, torej je interna komunikacija v PE zelo pomemben in uspešen dejavnik, ki pripomore k uspešnemu poslovanju enote. Naslednja točka, ki smo jo vzeli pod drobnogled, so konflikti in reševanje le-teh. Zaposleni, ki so sodelovali v anketi, pravijo, da do konfliktov pride, bodisi zaradi nejasnih navodil in informacij bodisi zaradi preobremenjenosti z delom in utrujenosti. Dejavniki so različni, vendar je spodbudno, da velika večina sodelujočih v anketi meni, da so občasni konflikti lahko konstruktivni in stimulativni.
Keywords: komunikacija, enosmerna komunikacija, dvosmerna komunikacija, konflikt, motivacija
Published in DKUM: 06.10.2016; Views: 4066; Downloads: 1122
Full text (1,18 MB)