| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PREDLOG ZA IZBOLJŠANJE SMUČARSKE PONUDBE NA MARIBORSKEM POHORJU
Mojca Breznik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Kvalitetna in raznovrstna ponudba v smučarskih centrih dobiva vse večji pomen tako za slovensko kot avstrijsko področje celotnega turizma. Proučevali smo, kako so si storitve smučarske ponudbe v Sloveniji in Avstriji v določenih smučiščih podobne oziroma kako se razlikujejo med seboj in kako je na podlagi avstrijskih možno izboljšati domače smučišče. V uvodnem poglavju smo opredelili problem, ki smo ga raziskovali, hkrati smo opredelili tudi področje raziskave, namen, cilje in postavili tri osnovne trditve. Nato smo opredelili še predpostavke in omejitve, ki smo jih upoštevali skozi raziskavo. V drugem poglavju smo opredelili pomen storitev smučarskih centrov za zadovoljstvo obiskovalcev in pojasnili, kako pomembni so nastanitvena in gostinska ponudba ter dodatna ponudba (aktivnosti in animacija) ter varnost v smučarskih centrih. Tretje poglavje smo v celoti posvetili predstavitvi slovenskega smučarskega centra Mariborsko Pohorje in avstrijskega smučarskega centra Saalbach-Hinterglemm. Ponudbo obeh smučarskih centrov smo podrobnjeje razčlenili in ju primerjali ter hkrati podajali lastne komentarje. Predstavili smo tudi analizo anket, ki smo jih izvajali na terenu ter podali sklepe obeh raziskav. V četrtem poglavju smo izdelali SWOT analizo in na podlagi le-te ter analize anket podali predloge izboljšav za domače smučišče Mariborsko Pohorje in jih tudi utemeljili.
Keywords: smučišče Mariborsko Pohorje, smučišče Saalbach-Hinterglemm, zimsko-športni turizem, anketa, primerjava, predlogi izboljšav
Published: 11.01.2010; Views: 2204; Downloads: 343
.pdf Full text (500,37 KB)

2.
VPLIV TEHNOLOGIJE ZASLONOV NA DOTIK NA UČINKOVITOST PODJETIJ V TRGOVINSKI DEJAVNOSTI
Mojca Breznik, 2012, master's thesis

Abstract: POVZETEK Vpliv tehnologij postaja pri vrednotenju učinkovitosti poslovanja vse pomembnejši. Ima močan vpliv na konkurenčne sposobnosti podjetja, ki jih lahko izboljšamo s pomočjo tehnoloških inovacij. V magistrski nalogi smo proučevali, kako tehnološke inovacije s področja tehnologije zaslonov na dotik vplivajo na učinkovitost poslovanja trgovinskih podjetij. Namen našega magistrskega dela je bil na podlagi razpoložljivih virov in literature, prav tako pa tudi anketnega raziskovanja, ugotoviti, kako pomemben vpliv ima sprejemanje tehnoloških inovacij s področja tehnologije zaslonov na dotik na učinkovitost poslovanja trgovinskih podjetij. Ugotoviti smo želeli, kako pomembna je uporaba te tehnologije pri uspešnejšem in učinkovitejšem poslovanju podjetij v trgovinski dejavnosti, in kako le-te vplivajo na poslovanje. Cilji so bili: - Navesti razloge, zakaj uporabljati zaslone na dotik v poslovanju kot priložnost za povečanje ekonomske učinkovitosti in uspešnosti, - na podlagi izpolnjenih anketnih vprašalnikov opredeliti pomen uvajanja zaslonov na dotik v slovenska podjetja trgovinske dejavnosti, - raziskati, kakšni so razlogi, da se podjetja v trgovinski dejavnosti odločajo za uvajanje aplikacij z zasloni na dotik v poslovanje, - ugotoviti, v kolikšni meri slovenska trgovinska podjetja sledijo trendom uvajanja zaslonov na dotik v tujini, - podati sklep z ugotovitvami in predlogi. V magistrskem delu smo uporabili metodo kompilacije, kjer smo povzemali in navajali ugotovitve ter spoznanja domačih in tujih strokovnjakov s področja novih tehnologij pametnih poslovnih rešitev z zasloni, občutljivimi na dotik. Uporabili smo še metodo komparacije, s katero smo primerjali rezultate (spoznanja) iz literature in virov ter anketnega raziskovanja. Uporabili smo tudi metodo anketiranja. Izvedli smo anketno raziskavo, v kateri so anketiranci lahko podali svoja stališča in prepričanja. V anketno raziskavo smo poleg podjetij v trgovinski dejavnosti vključili tudi ponudnike tovrstnih tehnologij, in na ta način poskušali pridobiti čim več podatkov za analizo trendov uvajanja oziroma uporabe tehnologije zaslonov na dotik v Sloveniji. Pri ugotovitvah smo uporabili metodo indukcije, kjer smo poskušali iz dosedanjih razpoložljivih podatkov izpeljati nove, samostojne sklepe. S pomočjo anketne raziskave smo ugotovili, da je tehnologija zaslonov na dotik v podjetjih trgovinske dejavnosti v Sloveniji sicer že prepoznana v določenih poslovnih okoljih, ni pa še prodrla v večino slovenskih trgovinskih podjetij. Aplikacije omenjene tehnologije predstavljajo v splošnem 20 do 40-odstotno podporo poslovnemu procesu. Večina anketiranih trgovinskih podjetij je v svoje poslovanje že uvedlo interaktivne samopostrežne blagajne in interaktivne terminale z zasloni, občutljivimi na dotik. Uvedli so jih predvsem zaradi številnih priložnosti za učinkovitejše komuniciranje s kupci ter priložnosti učinkovitejšega ter bolj okoljsko naravnanega oglaševanja in promoviranja njihovih izdelkov oziroma storitev. Veliko anketiranih trgovinskih podjetij se je strinjalo, da je s to tehnologijo možno tudi znižati stroške dela. Ugotovili smo, da slovenska trgovinska podjetja že kar v veliki meri sledijo tujim trgovinskim podjetjem pri uvajanju tovrstnih tehnologij. Prav tako smo ugotovili, da predstavljena tehnologija predstavlja priložnosti za pridobitev večjega obsega potencialnih odjemalcev kot klasična »papirna«. Iz rezultatov anketiranih podjetij lahko razberemo, da so slovenska trgovinska podjetja naklonjena uvajanju nove tehnologije z zasloni, občutljivimi na dotik, saj nameravajo v prihodnosti še povečati vlaganja v aplikacije omenjene tehnologije. Raziskava je potrdila, da so tehnološke inovacije pomemben dejavnik tudi v podjetjih trgovinske dejavnosti. Imajo lahko močan vpliv na izboljšanje učinkovitosti poslovanja ter povečevanja konkurenčnih prednosti.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: Tehnološke inovacije, tehnologija zaslonov na dotik, trgovinska podjetja, učinkovitost poslovanja
Published: 30.01.2013; Views: 1586; Downloads: 183
.pdf Full text (1,73 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica