| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv Kurentovanja na turizem v mestu Ptuj
Mojca Bezjak, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V uvodnem poglavju smo opredelili problem. Predstavili smo namen, cilje in trditve diplomske naloge ter opredelili hipotezi. Prav tako smo navedli omejitve raziskave in metode raziskovanja. V drugem poglavju smo predstavili teoretični okvir diplomskega dela, v katerem smo zaradi lažjega razumevanja razložili pojem management dogodkov, management turistične destinacije in vpliv velikih dogodkov na destinacijo. V tretjem poglavju smo najprej pojasnili, kaj pomeni Kurentovanje kot organizirana prireditev, navedli smo nekaj dejstev iz zgodovine in pojasnili pomen le-te za Ptuj. Poglavje smo nadaljevali z opredelitvijo vpliva Kurentovanja na obiskanost mesta Ptuj in razglabljali o tem, kaj to prinaša. Nato smo analizirali prihode in nočitve v mestu Ptuj v času kurentovanja, pred njim in po njem v letih 2017, 2018 in 2019 ter oblikovali posnetek stanja. V sklepnem delu tretjega poglavja smo analizirali mnenja anketirancev, analizo pa smo podrobneje predstavili z grafikoni. Če povzamemo rezultate raziskave, lahko rečemo, da je kurentovanje uveljavljeno kot privlačen turistični projekt, ki pripelje na Ptuj največ turistov, ki se vedno znova vračajo.
Keywords: Kurentovanje, pustovanje, turizem, Ptuj
Published in DKUM: 05.11.2019; Views: 992; Downloads: 150
.pdf Full text (1,46 MB)

2.
Zavedanje pomembnosti vertikalnega komuniciranja med nadrejenimi in podrejenimi v podjetju in vpliv na (ne) uspeh podjetja
Mojca Bezjak, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Vertikalno komuniciranje je dvosmerno komuniciranje - povraten proces.Predstavimo vertikalno komuniciranje med nadrejenimi in podrejenimi v podjetju in vpliv na uspeh podjetja.Predstavitev različnih vrst komuniciranja, vplivov komuniciranja na človeka. Opišemo povezanost vertikalnega komuniciranja,medsebojnih odnosov in uspeh podjetja. V empiričnem delu diplomskega projekta z odgovori na vprašanja, ki se navezujejo na vertikalno komuniciranje in medsebojne odnose med nadrejenimi in podrejenimi, potrdimo ali ovržemo hipoteze, ki jih postavimo v uvodnem delu.
Keywords: nadrejeni, podrejeni, vertikalno komuniciranje, medsebojni odnosi, uspeh podjetja, osebna rast, vrednote in pričakovanja
Published in DKUM: 17.07.2017; Views: 1365; Downloads: 205
.pdf Full text (1,79 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica