| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UČINKOVITOST NAGRAJEVANJA Z NAMENOM MOTIVACIJE MANAGEMENTA V PODJETJU MLINOPEK D.D.
Mitja Horvat, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Uspešnost organizacij je odvisna predvsem od smotrnega usklajevanja in razvijanja najrazličnejših virov. Izenačenost v tehnologiji, procesih in orodjih sili podjetja k iskanju vedno novih virov konkurenčne prednosti. Potencial podjetja predstavljajo zaposleni, ki pa sami po sebi še niso nujno vir konkurenčne prednosti. V kadre, tako kot v ostale vire konkurenčne prednosti, mora podjetje strateško investirati, da bi iz njih pridobilo maksimum. Prvi korak je najti ustrezno motivacijo. Človekove sposobnosti in znanja so osnovni pogoj, da lahko opravlja svoje delo. Kako dobro ga opravlja, je odvisno od finančnih in nefinančnih nagrad, torej spodbud. Posameznikova usposobljenost (k čemur prištevamo znanje, sposobnosti in veščine) ter motiviranost sta ključna kriterija, ki določata uspešnost opravljenega dela. Interes podjetja torej je, da spodbuja delo, ki je opravljeno. Proces motiviranja zaposlenih mora biti podprt tako s spoznanji teorije motivacije kot tudi s praktičnim izkustvom o značilnosti posameznika ali skupin posameznikov. Pomemben del motivacijskega procesa v podjetjih zavzema tudi sistem nagrajevanja. Pri oblikovanju sistema nagrajevanja je pomembno, da podjetje ustrezno kombinira tako finančne kot nefinančne nagrade, saj je smiselno izkoristiti prednosti obeh. Nagrade je potrebno prilagoditi značilnostim podjetja in zaposlenim ter jim ponuditi nagrade, ki jim zaposleni pripisujejo neko vrednost. Prek sistema nagrajevanja podjetje poskuša zaposlenim jasno sporočiti, kakšne dosežke in kakovost dela ceni in nagrajuje. Pri tem se je pomembno zavedati, da gre za sistem, ki je oblikovan glede na določena izhodišča in je v funkciji prinašanja jasnih in otipljivih rezultatov. Pomembno je tudi, da je sistem nagrajevanja transparenten in da je njegovo delovanje jasno predstavljeno vsem zaposlenim. Posameznik namreč mora vedeti, kakšne so posledice doseženega cilja in kakšne, če cilja ne doseže. Glede na povedano lahko strnemo, da je bistveni pomen oziroma funkcija nagrajevanja motiviranje zaposlenih. Je način, preko katerega se podjetje odziva na zahteve in želje svojih kadrov. Dobro počutje zaposlenih v delovnem okolju lahko pomembno vpliva na njihovo večjo učinkovitost in produktivnost. Zadovoljni zaposleni dosegajo boljše rezultate in s tem pomembno vplivajo na doseganje konkurenčne prednosti podjetja.
Keywords: MOTIVACIJA, NAGRAJEVANJE, MANAGEMENT.
Published: 15.12.2010; Views: 1464; Downloads: 147
.pdf Full text (10,21 MB)

2.
ZASNOVA REGALNEGA SKLADIŠČNEGA SISTEMA - KEMA
Mitja Horvat, 2011, master's thesis

Abstract: Pri načrtovanju skladišča v osnovi izhajamo iz vrste skladišča, želene zalogovne velikosti skladišča, zahtevane zmogljivosti skladišča, asortimenta skladišča in želja ter zahteve uporabnika skladišča. Zelo pomembna je tudi lokacija skladišča, vendar smo se v magistrskem delu osredotočili na racionalizacijo in optimizacijo procesov skladiščnega poslovanja v zaprtem skladišču in na zunanjem skladišču. V magistrski nalogi so opisani posamezni skladiščni procesi. V nalogi je prikazan statični in dinamični del skladišča ter načrt in zmogljivost skladišča. S procesno karto je prikazan potek procesov pred in po naših predlogih. Za potrditev naših predlogov je bila uporabljena metoda analitične simulacije. Nato smo dosežene cilje tudi pokomentirali. S predlaganimi rešitvami je zmanjšan vpliv človeškega faktorja pri napakah v odpremi produktov, zmanjšana komisionirna pot in trajanje procesov. Na koncu je vrednostno ovrednoten prihranjeni strošek in investicija ter izračunani čas povrnitve investicije.
Keywords: načrtovanje skladišča, transportno skladiščna enota, regalni skladiščni sistem, logistični center KEMA, racionalizacija in optimizacija skladiščnih procesov
Published: 16.10.2011; Views: 2122; Downloads: 361
.pdf Full text (3,14 MB)

3.
ANALIZA IZVEDENIH UREDITVENIH UKREPOV NA ODSEKU SAVE BOHINJKE OD KRAJA BROD DO LAŠKEGA ROVTA
Mitja Horvat, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V prvem delu naloge sem se seznanil z urejanjem vodotokov, kjer sem opredelil cilje, ki jih hočemo doseči z ureditvijo vodotokov. Predstavil sem probleme, ki nastajajo pri urejanju vodotokov in splošne ureditvene ukrepe. Tukaj sem prikazal najpogosteje uporabljene ukrepe pred visokimi vodami ter stabilizacijo struge vodotoka. Temu sledi del naloge o poplavah, kjer sem prikazal najpogostejše vzroke za nastanek poplav, njihove značilnosti, škodo, ki jo povzročajo tako na območju vodotokov kot prostorov ob njih, ter ukrepe, ki jih najpogosteje izvajamo za zaščito pred poplavami. Po končanem splošnem delu, sledi praktični, v katerem je prikazana konkretna ureditev vodotoka na odseku Sava Bohinjke, med krajema Brod in Laški Rovt. Ureditev vodotoka je bila izvedena v dveh delih: prvi del leta 2008, drugi pa leta 2010. Prikazal sem izvedbo ureditvenih ukrepov med in po gradnji ter današnje stanje na in ob vodnogospodarskih objektih. Sledi zadnji del naloge, v katerem sem izvedel analizo izvedenih ureditvenih ukrepov sonaravnega urejanja vodotokov, od končanja del do danes. Cilj naloge je ugotovitev ali so izvedeni ureditveni ukrepi sonaravnega urejanja vodotokov na odseku Save Bohinjke, zadovoljili naša pričakovanja, v časovnem obdobju treh oziroma štirih let, od končanja del do danes. Iz analize izvedenih ukrepov ugotavljam, da so ureditvena dela sonaravnega urejanja vodotokov v splošnem zadovoljila naša pričakovanja in cilje. Poudaril bi, da sonaravno urejanje vodotokov zahteva več rednega vzdrževanja od tehničnih rešitev urejanja in s tem tudi več finančnih sredstev.
Keywords: urejanje vodotokov, Sava Bohinjka, sonaravno urejanje vodotokov, analiza izvedenih ukrepov, poplave
Published: 24.01.2013; Views: 1109; Downloads: 64
.pdf Full text (18,31 MB)

4.
Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica