| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
Kako podjetna je Slovenija
Miroslav Rebernik, Polona Tominc, Miroslav Glas, Viljem Pšeničny, final research report

Abstract: Monografija na temelju podatkov Globalnega podjetniškega monitorja ugotavlja, da v letu 2002 slovenska družba ni funkcionirala kot podjetniška družba. Ni še dozorelo spoznanje, da je za uspešen razvoj nujno koordinirano sodelovanje države in podjetnikov, saj nihče ne more prisiliti podjetnika, da bo rasel, zaposloval in se razvijal. Vse to lahko izhaja samo iz njegove osebne motivacije, ki je odvisna od pogojev, ki jih ustvarimo v družbi. Zato je temeljni izziv, ki je pred nami, kako vzpostaviti jasno vizijo dolgoročnega razvoja Slovenije kot podjetne družbe ter ustvariti vzpodbudno okolje, da bi se čimveč ljudi uspešno lotevalo podjetništva. Velja temeljno spoznanje, da preko noči ni mogoče radikalno spremeniti podjetniškega potenciala. Občutne spremembe na bolje zahtevajo vztrajnost, dolgoročnejši napor za učinkovitejše delovanje v vrsti vladnih resorjev in v mnogih delih družbe, ki ustvarjajo ali zavirajo nagib k samostojnosti in ustvarjalnosti. Pomembno je, da je vladna politika do podjetništva konsistentna in zato predvidljiva z vidika posameznikov, ki se odločajo za lastno dejavnost. Pri tem morata usklajeno delovati osrednja vlada in lokalne oblasti.
Keywords: podjetništvo, Globalni podjetniški monitor, podjetniška politika, podjetna družba
Published: 18.01.2017; Views: 539; Downloads: 42
.pdf Full text (2,50 MB)
This document has many files! More...

4.
Spodbujati in ohraniti razvojne ambicije
Miroslav Rebernik, Polona Tominc, Miroslav Glas, Karin Širec, 2004, final research report

Abstract: Ena od izjemno spodbudnih ugotovitev te publikacije, ki temelji na metodologiji GEM in podatkih pridobljenih v letu 2003, so visoke ambicije podjetnikov, ki so na samem začetku podjetniške poti. Razvojna naravnanost slovenskih podjetnikov, izvedena iz njihovih namer, nam pokaže, da so zelo optimistični glede tega, kaj se bo z njihovim podjemom dogajalo v prihodnjih letih. Znižanje razvojnih namer je previsoko, da bi ga lahko pripisali samo naivnosti in nerealnim pričakovanjem nastajajočih podjetnikov, še zlasti če upoštevamo izjemno visoko stopnjo umrljivosti novih podjemov. Očitno je podjetniško okolje v Sloveniji še vedno izrazito neugodno, zato se ohranjanje razvojnih ambicij kaže kot pomembna strateška naloga. Izpostavljeno je predvsem povečanje ravni podjetniških znanj in veščin, ustvarjanje pozitivnega odnosa do podjetništva, razvijanje dostopa do finančnih sredstev, razvoj ženskega podjetništva, nadaljnji razvoj podjetniške politike in programov ter prenos izsledkov raziskav in razvoja. Podjetniške ambicije je treba negovati in ustvarjalnim posameznikom ustvariti okolje, v katerem se bodo lahko rojevale, ohranile in razvijale.
Keywords: podjetništvo, Globalni podjetniški monitor, zgodnja podjetniška aktivnost, podjetniške ambicije, ekonomski razvoj
Published: 18.01.2017; Views: 388; Downloads: 66
.pdf Full text (3,65 MB)
This document has many files! More...

Search done in 0.12 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica