| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ANALIZA TRGA UPORABNIKOV MODNIH OBLAČIL V LJUBLJANI
Mirijam Mitrović, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Izhodiščni cilj diplomske naloge je raziskava in analiza trga uporabnikov modnih oblačil v Ljubljani. V uvodnem delu so podani opredelitev problema, metodologija ter raziskovalna vprašanja, kar je bilo v pomoč pri izvedbi tržne raziskave. V teoretičnem delu sta predstavljena trgovinska dejavnost skozi razširjen marketinški splet 7xP ter ciljno trženje. Del naloge smo namenili tudi strategiji trženja modnih oblačil ter kakovost in ugotavljanju zadovoljstva uporabnikov modnih oblačil. Prepoznavnost trga modnih oblačil smo prikazali na konkretnem primeru prodajne galerije Cliché, podjetja Cliché d.o.o. Med uporabniki prodajalne smo izvedli raziskavo. Rezultate raziskave smo analizirali z ustreznimi statističnimi metodami in podali odgovore na raziskovalna vprašanja.
Keywords: - trgovinska dejavnost z dodanimi storitvami - marketinški splet - kakovost blaga - zadovoljstvo uporabnikov - anketni vprašalnik
Published in DKUM: 06.10.2016; Views: 828; Downloads: 109
.pdf Full text (1,11 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica