| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vloga vplivnežev v modni industriji : magistrsko delo
Miha Rušnik, 2023, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo raziskuje vlogo modnih vplivnežev v modni industriji. Pri javnostih se osredotoča na predstavnike generacije Z, pri medijskem prostoru pa na slovensko območje. Z analizo dosedanjih študij, anketo med ciljno javnostjo in intervjuji relevantnih modnih vplinvežev in sodelujočih v industriji je ugotovljeno, da je v Sloveniji več relevatnih modnih vplivnežev, vendar je le-te težko opredeliti. Spoznava, da je je glavni namen njihovega dela navdihovanje ljudi, vendar imajo od svojih aktivnosti tudi finančno korist. Ugotavlja tudi, da so modni vplivneži spremenili predvsem način predstavitve in prodaje izdelkov modne industrije.
Keywords: družbena omrežja, Instagram, vplivneži, trženje, modna industrija
Published in DKUM: 21.12.2023; Views: 580; Downloads: 132
.pdf Full text (11,06 MB)

2.
Dojemanje sponzoriranih objav na družbenem omrežju Instagram s strani mladih uporabnikov : diplomsko delo
Miha Rušnik, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Instagram je danes eno največjih družbenih omrežij, njegovi uporabniki so tudi mladostniki, ki nimajo veliko izkušenj z oglaševalskimi taktikami. Mladi uporabniki pogosto sledijo vplivnežem, ki nemalokrat oglašujejo izdelke in storitve, kar v njihovih objavah ni vedno jasno označeno. Zaradi narave družbenih omrežij in velikega števila mladih uporabnikov, ki na teh omrežjih preživijo veliko časa, so le-ta odlično okolje za oglaševanje. Z anketo smo raziskali, kako mladi dojemajo sponzorirane objave vplivnežev in kako se nanje odzivajo ter ugotovili, da znajo prepoznavati tovrstne objave, vendar vplivnežem glede nakupovalnih nasvetov ne zaupajo preveč.
Keywords: mladostniki, družbena omrežja, Instagram, vplivneži, oglaševanje
Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 1202; Downloads: 153
.pdf Full text (1,49 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica