2.
Dojemanje sponzoriranih objav na družbenem omrežju Instagram s strani mladih uporabnikov : diplomsko deloMiha Rušnik, 2021, undergraduate thesis
Abstract: Instagram je danes eno največjih družbenih omrežij, njegovi uporabniki so tudi mladostniki, ki
nimajo veliko izkušenj z oglaševalskimi taktikami. Mladi uporabniki pogosto sledijo
vplivnežem, ki nemalokrat oglašujejo izdelke in storitve, kar v njihovih objavah ni vedno jasno
označeno. Zaradi narave družbenih omrežij in velikega števila mladih uporabnikov, ki na teh
omrežjih preživijo veliko časa, so le-ta odlično okolje za oglaševanje. Z anketo smo raziskali,
kako mladi dojemajo sponzorirane objave vplivnežev in kako se nanje odzivajo ter ugotovili, da
znajo prepoznavati tovrstne objave, vendar vplivnežem glede nakupovalnih nasvetov ne
zaupajo preveč.
Keywords: mladostniki, družbena omrežja, Instagram, vplivneži, oglaševanje
Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 1202; Downloads: 153
Full text (1,49 MB)