1.
SKOZI IGRO DO BOLJŠEGA ZNANJA O PREMOGOVNIŠTVU VELENJAMetka Jelen, 2014, undergraduate thesis
Abstract: Diplomsko delo »Skozi igro do boljšega znanja o premogovništvu Velenja« je sestavljeno iz teoretičnega, empiričnega ter praktičnega dela. V teoretičnem delu smo podrobneje predstavili premogovništvo Velenja, didaktične igre ter izkustveno učenje. Večji poudarek je na izkustvenem učenju ter didaktični igri, kar je bistvo diplomske naloge. V muzeju Premogovništva Slovenije ljudem ponujajo edinstveno izkušnjo. Z možnostjo potovanja po rudarskem rovu, v katerem je prikazan njihov način dela in življenje rudarjev, doživijo in začutijo, kako je v resnici biti rudar. Učenci si lažje zapomnijo bistvene podatke preko poučne didaktične igre, ker so ob igri sproščeni in se zabavajo. V zadostni meri je igralna dejavnost potrebna tudi v šoli, saj se učencem s tem razvijata osebnost ter domišljija, in predstavlja sprostitev pri delu. V empiričnem delu diplomske naloge je bila v raziskavi uporabljena deskriptivna metoda pedagoškega raziskovanja. Zanimalo nas je, kakšno je znanje učencev o premogovništvu Velenja, glede na način pridobivanja znanja. Predstavljena je analiza dveh šol. Ena se je udeležila ekskurzije v Muzej premogovništva Slovenije ter snov utrjevala preko igre, druga pa ne. Ugotavljamo, da na tako malem vzorcu učencev ni razlike v znanju, saj je znanje med šolama skoraj enakovredno.
Keywords: Didaktična igra, muzej, znanje, izkustveno učenje, učenci.
Published in DKUM: 23.10.2014; Views: 1292; Downloads: 133
Full text (2,52 MB)