| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE
Meta Vidovič, 2011, final seminar paper

Abstract: Podjetja morajo danes, zaradi neprestanega boja s konkurenco, izbrati najbolj optimalen način tržnega komuniciranja. Pri izbiri morajo upoštevati izdelek, ceno in prodajne poti. Vse večjo pomembnost izbiri tržnega komuniciranja, podjetja pripisujejo zato, ker je tržno komuniciranje v zadnjem času postalo za preživetje podjetja prava nujnost. S tem, ko se je povečal pomen tržnega komuniciranja, pa se je povečal tudi pomen pospeševanja prodaje. Gre za temeljni instrument tržnega komuniciranja, zato si danes težko predstavljamo podjetje, ki tega instrumenta ne bi uporabljalo in poslovalo uspešno. Namen pospeševanja prodaje je posredno ali neposredno vplivati na večjo prodajo, kar dosežemo s pozitivnim vplivanjem na kupčevo mnenje. S povečanjem prodaje podjetje doseže prodajne cilje, ki si jih določi pred samimi akcijami pospeševanja prodaje.
Keywords: tržno komuniciranje, cilji tržnega komuniciranja, pospeševanje prodaje, cilji pospeševanja prodaje, podjetje, prodaja
Published: 07.11.2011; Views: 1870; Downloads: 277
.pdf Full text (277,93 KB)

2.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V ČASU KRIZE
Meta Vidovič, 2014, master's thesis

Abstract: Trg je poln neugodnih dejavnikov, ki so posledica aktualne kriz. Danes je potrebno trg preučiti in se mu prilagoditi. Le tako lahko namreč podjetje ostaja na trgu. Pospeševanje prodaje je zbirka orodij, katerih namen je spodbuditi odjemalce k hitrejšemu, večjemu ali ponovnemu nakupu. Lahko gre tudi motiviranje in spodbujanje prodajnega osebja k bolj agresivni prodaji. Namen pospeševanja prodaje je torej posredno ali neposredno vplivati na hitrejšo in povečano prodajo blaga, z namenom doseči načrtovane prodajne cilje. Kriza, prisotna od leta 2008, je prizadela večino gospodarstev in ima močan vpliv na pospeševanje prodaje. Zaradi aktualne krize se je spremenil obseg izvajanja pospeševanja prodaje, prav tako so zaradi krize nastale nove metode pospeševanja prodaje. Kriza je tudi razlog, da nekatere metode pospeševanja prodaje niso več aktualne oziroma jih je bilo potrebno prilagoditi trenutnemu stanju na trgu.
Keywords: pospeševanje prodaje, gospodarska kriza, poslovanje v krizi, razvoj krize, velika depresija
Published: 12.11.2014; Views: 782; Downloads: 145
.pdf Full text (556,52 KB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica